וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על וין דיזל

שירות וואלה! סלבס

18.7.2014 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# לפני שהפך לגיבור סדרת סרטי "מהיר ועצבני" ולפרטנר של היפיפייה הישראלית גל גדות - וין דיזל היה נער די רגיל עם שם לא כל כך סקסי. הכוכב המסוקס, נולד תחת השם מארק סינקלייר וינסנט, אותו הוא שינה בתקופה שבה עבד כסדרן במועדון לילה ניו יורקי.

# נראה שאת חיידק המשחק, דיזל חייב דווקא לבחורה אנונימית. עבודת המשחק הראשונה שלו היתה בגיל שבע, אליה נקלע כמו בתסריט הוליוודי. בזמן שדיזל וחברו פרצו לתיאטרון מקומי בניו יורק במטרה להשחית אותו, עובדת של המקום תפסה אותם ובמקום לקרוא למשטרה נתנה להם תסריט ו-20 דולר כולל אולטימטום: תגיעו לחזרות כל יום אחרי בית הספר. דיזל התאהב מיד במקצוע ושיחק בהצגה הראשונה שלו, "דלת הדינוזאור".

וין דיזל. GettyImages
רקדן? וין דיזל/GettyImages

# אך נראה שעד שבנה לעצמו קריירת משחק מפוארת דיזל נאלץ לפרנס את עצמו בדרכים שונות. אחת מהן היתה עבודה כנציג מכירות טלפוני של חברת טלמרקטינג. הניסיון בתחום המכירות עזר לו לאחר מספר שנים, כאשר גייס כספים להרמת הסרט הראשון שלו. דיזל הצליח לשכנע מפיקים להזרים לכיסו 50 אלף דולר, עבור הצילומים.

# אבל אם נשים בצד את כשרון המכירות הגדול, נראה שדיזל ניכן בעוד מספר כשרונות. אחד מהם למשל, הוא כשרון הריקוד. כן, השחקן הקשוח והשרירי היה בילדותו רקדן ברייקדאנס די מוכשר.

# כנראה שהניסיון שלו במירוצי מכוניות ותעלולים על סט סרטי "מהיר ועצבני" השתלמו לו. דיזל, שרכב על האופנוע שלו, היה עד להתהפכות מכונית משפחתית. הכוכב המסוקס לא חשב פעמיים, עצר בצד הדרך ומיד חילץ את הילדים מהמושב האחורי. לאחר מכן, הוא גם עזר לנהג להתפנות מרכבו, רגע לפני שהרכב עלה באש. צדיק.

רכלו על השלדים בארון של דיזל בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • וין דיזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully