וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים מדגימים: כך משפרים את יכולת ההרתעה

וואלה! סלבס

17.7.2014 / 16:30

אש, טילים ותמרות עשן? אולי כדאי להתייעץ עם כמה מהכוכבים הגדולים בהוליווד, אלה שמלחיצים, מבהילים וגורמים למתח ביום יום - בעזרת כמה אמצעים פשוטים בהחלט. וואלה! סלבס פאניקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הימים הלא פשוטים שעוברים על אזרחי ישראל, ששומעים אזעקות ורצים למרחבים המוגנים באותה תדירות שבה המפורסמים בהוליווד כנראה מגיעים לסניף בית הקפה הקרוב לביתם - גרמה למתח, בלבול וחרדה בקרב חובבי הסלבס המקומיים.

וואלה! סלבס, שהיא בעצמה נפגעת הלם מאז שראתה את בבואתה בפעם הראשונה במראה - החליטה לגייס את יכולותיהם של כמה מהכוכבים הגדולים והמדוברים ביותר שחיים על הגלובוס, בכדי לבחון איך ניתן להרתיע ולבלבל את האויב. כי מי יכול להפחיד ולאיים יותר מאשר ניקי מינאז' בשיניים חשופות או ליידי גאגא שעושה... ובכן, מה שגאגא תמיד עושה. אזהרה: המשך הקריאה היא על אחריותכם בלבד.

ישבן הפלדה של קים קרדשיאן

האחות הכי מפורסמת לבית משפחת קרדשיאן כבר יודעת היטב, איו כמו לנפנף בנכסים הבולטים שלך - או במקרה הזה האחוריים של קים - כדי להרחיק כל צלם פפראצי מאיים. ענטוז אחד לפה, טוורקינג לשם, והישבן של מלכת הריאליטי טראש מנצח. או לפחות מעיף את מי שעומד מאחוריה לכל הרוחות.

קישוטי השיניים של מדונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה זהב בפה שלך? מדונה באקסטרים קלוז-אפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבלו את מלכת הפופ, שהחליטה לשדרג את עצמה למעמד של גולדן גירל. בסדר, מדונה עדיין לא מבוגרת מספיק כדי שתיקרא "בת גיל הזהב" (כינוי ששמור לאזרחים וותיקים בלבד!), אבל את ה"גרילז" - אותו קישוט שיניים מחריד שפעם היה שמור לראפרים מתישים והיום הפך לאופנה מזעזעת - היא אימצה בחום. זהירות, היא תסנוור אתכם!

הלשון של מיילי סיירוס

ליקוק מטונף אחד מגברת מיילי "ילדה רעה, או משהו" סיירוס - וכל כך הרבה בקטריות, וירוסים ומיני מחלות אחרות עשויים לקפוץ עליך. אין צורך באזעקה, אלא פשוט לברוח מבעוד מועד מהלשון הוורודה, שתמיד, תמיד, תמיד בחוץ! איכס.

הקרחות על ראשה של נעמי קמפבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסופרמודל נעמי קמפבל מאבדת את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סופרמודל דלוקס? נעמי קמפבל נחשבה לאחת הנשים היפות בעולם במהלך שונות התשעים - אך מאז הצליחה לעלות לכותרות בעיקר בזכות מצב הרוח הרע שלה. אחרי סשן התמונות המזעזע שלה, שבו קרחות על ראשה מבצבצות מול עדשת המצלמה, לא בטוח שקמפבל תקבל קמפיין חדש, אלא בעיקר תבריח לקוחות פוטנציאליים.

הפרצופים של ניקי מינאז'

אושיית ההיפ הופ הכי צבעונית באמריקה לא צריכה סוללת כיפת ברזל, הרי לא קם האדם שיעז להסתבך עם הגברת עם הפה הגדול. אחרי כמה פרצופים רציניים, עיניים שיוצאות ממקומן או חשיפת שיניים (שבני אדם רגילים לראות מכלבי בוקסר במצב רוח רע במיוחד) של ניקי מינאז', אין מי שמסוגל להישיר מבט לעבר הזמרת המאיימת. קריפי.

התקפי הזעם של לינדזי לוהן

שלום, אחווה ואהבה? נסו יותר כעס, ריב ומדון, דברים שהכוכבת הנופלת לינדזי לוהן מצטיינת בהם מאז שהסתבכה עם הטיפה המרה (ואז הפכה לאלכוהוליסטית מן המניין, למכורה לסמים ולסקס ואז גם לנגמלת מתמידה). כבר אי אפשר לספור את כמות הפעמים שרבה בפומבי עם בני משפחתה (כולל אלימת קשה), איימה על קולגות וסתם עוברי אורח או התמוטטה על רצפת מועדון לילה נוצץ. זעם? רק לינדזי יודעת ללמד איך.

הנפות השיער של ביונסה

אז נשים שולטות בעולם? נראה שמיס בוטילישס - בעזרת הרבה אמביציה, גירל פאוור ותוספות שיער בהירות שנשזרו לשורשיה הקצרים, כמובן - מצליחה לשמור על מעמדה כקווין בי, בעזרת שיערה בלבד. את הנפות השיער השגרתיות של ביונסה, אלה שהופכות אותה לדיווה מן המניין, היא מתרגלת כאילו החיים הם פרסומת לשמפו או מרכך שיער חדש, 24/7. תצליפי, בי.

הטיל הבליסטי של כוכב המונדיאל

מריו גצה. טוויטר, צילום מסך
גוללל? כוכב גמר המונדיאל מריו גצה, בפארודיה על הגביע הקדוש שלו/צילום מסך, טוויטר

מריו גצה, כוכב נבחרת גרמניה שהביא לזקפה לאומית במדינה האירופית - כשהבקיע את שער הניצחון הגורלי במשחק גמר המונדיאל - יודע מה קורה כשהתותחים רועמים. סליחה, כאשר התותח הפרטי שלו, זה שנתפס במצב 'מוכן לפעולה' על ידי צלם הפפראצי לפני כמה שנים, רועם. אף אחד לא מתעסק עם הטיל של גצה, עם או בלי גביע.

וגם: ליידי גאגא. זה הכל

יש צורך להוסיף? אם כל המפלצות, כפי שהיא מכנה את עצמה (!), כיכבה בסיוטים של כמה מיליוני אנשים ברחבי העולם בשנים האחרונות. "בו" אחד מליידי גאגא וחמאס כנראה מכריזים על פירוז עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully