וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה מסתבכת בגלל ציוץ פרו-פלסטיני

שירות וואלה! סלבס

15.7.2014 / 22:06

אחת הזמרות היותר מצליחות בעולם צייצה "תשוחרר פלסטין" ולאחר מספר דקות החליטה למחוק את זה. מקורב אליה סיפר שהיא בכלל לא שמה לב שהיא צייצה את זה. וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת

תמונות גולשים

אין ספק, ריהאנה ידעה הרבה פרשות ושערוריות בחייה. יותר מכך, אפשר לומר שריהאנה היא אחת הכוכבות היותר פרועות שידעה תעשיית הבידור, אלא שהפעם הגברת מברבדוס הגזימה. תלוי כמובן את מי שואלים.

אחרי שהסתבכה עם העם היושב בישראל בעקבות ההופעה הצולעת שסיפקה לפני מספר חודשים, נראה שבאד גירל רירי לא לומדת את הלקח ושוב מסתבכת, אלא שהפעם עם כל יהודי העולם. נשמע מפחיד? גם היא הבינה את זה מהר מאוד.

עוד רכילות?
יאנה יוסף מציגה: טבעת אירוסים
שיגעון? צביקה פיק חוגג עם אנשי החדשות
כוכבי "זגורי אימפריה" משמחים בבאר שבע

ריהאנה. GettyImages
פרו פלסטינית?/GettyImages

לפני מספר שעות (ג'), צייצה הזמרת המטורללת את הציוץ "תשוחרר פלסטין". לא עברו מספר דקות, והכוכבת המופרעת הורידה את הציוץ. ההסבר? מקורבים לרירי מספרים שהכוכבת, שרק לאחרונה העלתה תמונות לוהטות מים המלח, בכלל לא שמה לב שהעלתה את הציוץ, "היא לא שמה לב שהעלתה את הציוץ", סיפר המקורב, "ולאחר שקיבלה פניות ממעריצים, היא הבינה מה קרה ומיד מחקה את זה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שסיבך אותי. רירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אממה, אתרים מעבר לים, לא ממש קונים את הסיפור הזה ותוהים כיצד ריהאנה, מי שמתמצאת לא מעט בעולם הווירטואלי, לא שמה לב שהיא מצייצת דבר שכזה. יש הטוענים, כי הגברת העלתה את הציוץ, אך לאחר שקיבלה נזיפות ממקורביה וממעריציה, הבינה שעדיף לה שלא להביע את דעותיה.

הילדה הרעה של עולם המוזיקה כנראה הבינה את גדול הטעות, שכן מספר שעות לאחר מכן צייצה ציוץ נוסף, בו פרסמה תמונה של ילד פלסטיני וילד ישראלי מחובקים, תחת הכיתוב: "בואו נקווה לשלום וסיום מהיר לסכסוך הישראלי - פלסטיני!! האם יש איזו שהיא תקווה...?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה שלום!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שרירי מוצאת את עצמה בליבו של הסכסוך ערבי-ישראלי. בביקורה האחרון בישראל, זכתה רירי לביקורות קשות ממעריצים פרו -פלסטינים, זאת לאחר שהעלתה תמונות על רקע נופי ישראל.

וואלה! סלבס העלתה ציוץ על אהבתה העזה לפלאפל עובד, אבל הורידה אותו אחרי ששאול מהסביח איים להחרים אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully