וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מפיצה את תמונות הנערים שנרצחו: "מתפללת לשלום במזרח התיכון"

שירות וואלה! סלבס

13.7.2014 / 0:00

מלכת הפופ הפוליטית, פרסמה ברשת תמונות של הנערים הישראלים והנער הפלסטיני שנרצחו, בצירוף מסר לשלום באזור - וזכתה למתקפת תגובות. "עצרו את האש", כתבה מדונה. וואלה! סלבס מתערבת

מדונה. GettyImages
רק שלום ואחווה. מדונה/GettyImages

השקט ההוליוודי בנוגע למה שמתרחש בימים האחרונים בישראל נשבר: מדונה, פרסמה בסוף השבוע ברשת תמונות עם מסר לשלום באזור המזרח התיכון. אבל לא סתם תמונות, כיוון שמלכת הפופ פרסמה אמש (ש') את תצלומיהם של הישראלים שנחטפו ונרצחו, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח וכן את זה של הנער הפלסטיני מוחמד אבו חדיר, שנרצח אף הוא - בצירוף הכיתוב "עצרו את האש בשני הצדדים. כל חיים של אדם בעלי ערך!".

עוד הוסיפה לתמונה באינסטגרם, "עמותים אף פעם לא יפתרו באלימות... עצרו את האלימות, שלום במזרח התיכון", מה שזיכה אותה בשלל תגובות אוהדת וכמובן, גם אמרות נאצה נגד ישראל ונגדה.


עוד סיפורי מפורסמים:
קפצו לה: מדונה חוגגת בר מצווה לבנה
כשהתותחים רועמים, אסי עזר מלחיץ!
מי החייל מפורסם שתרצו שישמור עליכם? סקר

ציוצים של מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
תמונת הנערים הישראלים שנרצחו, בחשבון האינסטגרם של מדונה/צילום מסך, אינסטגרם
ציוצים של מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה של הנער מוחמד אבו חדיר, בחשבון האינסטגרם של מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

יום לפניכן, הכוכבת הגדולה והדעתנית של עולם הפופ (שיצאה נגד רוסיה ההומופובית ומאסרן של חברות להקת פוסי ריוט, למשל), פרסמה תמונה של ידיים בתנועת תפילה, תחת הכיתוב "מתפללת לשלום באזור המזרח התיכון. מהפכה של אהבה, כבוד אנושי" וגם "שמרו על קור רוח והמשיכה הלאה. שבת שלום". הכי מזדהה עם המצב? כנראה.

למרות המסר לאיחוד, אלה שעוקבים אחרי הזמרת כתבו לה בתגובות לתמונות שהעלתה לרשת, "עם ישראל חי... שכל הקנאים ימותו", "תשוחרר פלסטין" או "יהודים לא הורגים את הילדים אלא חמאס". כן, היו גם תגובות חריפות יותר שיצאו כנגד מלכת הפופ, כמו "מזכירים לך שהכל התחיל עם חטיפת שלושה נערים שנרצחו...הם משתמשים בילדיהם כמגן חי", "ממש הוצאת אותנו רע בפני כל העולם" ואפילו "לכי לעזאזל, אין לך מוח".

ציוצים של מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
"שלום במזרח התיכון". המסר של מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

נכון, לכוכבי הוליווד הגדולים קל להעביר מסר של שלום עולמי (או לפחות באזורי מלחמה) כשהם נהנים בשלווה מעבר לים, אבל במקרה של מדונה - היא לא חוששת לעשות זאת גם על במה בארץ הקודש, כפי שעשתה בפעם האחרונה שבה ביקרה בישראל. במהלך הופעתה בשנת 2012, אמרה כי בחרה " להתחיל את סיבוב ההופעות שלי בישראל, בגלל סיבה ספציפית ומיוחדת מאוד - הסכסוך במזרח התיכון שמתרחש אלפי שנים וחייב להיפסק".

"אם יהיה שלום במזרח התיכון - יהיה שלום בכל העולם. זה קל להגיד 'אני רוצה שלום בעולם', אבל זה דבר אחר לעשות את זה. אם כולנו נוכל להתעלות מעל האגו שלנו והתארים שלנו ושמות המדינות והדתות שלנו, ולהתייחס לכל אחד מסביבנו בכבוד, אז אנחנו בדרך לשלום", אמרה לפני כשנתיים בהופעה שהועברה מרמת גן למילוני אנשים ברחבי העולם.


וואלה! סלבס מתפללת להיות מלכה כמו מדונה, אבל לא רק מלכת סאדו.


רכלו על המסר של מדונה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully