וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד על הגג: ענבל אור מתגרשת

וואלה! סלבס

10.7.2014 / 13:28

האושייה הכי בלונדינית בשוק הנדל"ן, ענבל אור, הגיעה היום לבית המשפט לענייני משפחה על מנת לסיים את פרק הנישואים בחייה ולהיפרד לשלום מבעלה. וואלה! סלבס הסכם ממון

בועת הנדל"ן התפוצצה. לא, לא מדובר בירידת מחירים במחירי הדירות במרכז, אלא בגירושיה של אשת הנדל"ן הכי מפורסמת בתעשייה - ענבל אור. אושיית הנדל"ן, החליטה לשים קץ לנישואים שלה לבעלה, אודי גרינפלד.

הבוקר (ה') הגיעו אור וגרינפלד לבית המשפט לענייני משפחה שברמת גן, כשהם מלווים בעורך דינם עודד פסקל. השניים, התייצבו בפני השופטת מירה דהן וביקשו ממנה לשים סוף ליחסים ביניהם ולחלק את רכושם. דמעה.


עוד רכילות?
חינינה: כל הפרטים על החינה של נינט טייב
שופינג, בייבי: בר רפאלי עושה את ברלין
דמי חנוכה: טהוניה תככב במחזמר לחג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגרת ת'בסטה. ענבל אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים לשניים מספרים כי לאחר ניסיונות רבים שכשלו, החליטו השניים שעם כל הרצון הטוב - עדיף להם להיפרד ולפרק את החבילה. לאחר משא ומתן מתמשך, הגיע הזוג הפרוד להסכמה בדבר חלוקת הרכוש וכעת הם עתידים לחתום על הסכם הגירושים הרשמי.

אור וגרינפלד הכירו לפני מספר שנים, זאת לאחר שהבלונדינית, כפי שסיפרה בראיון בעבר, ראתה אותו במסיבה והחליטה לגשת אליו ולבקש ממנו את מספר הטלפון. שנה וחצי של זוגיות, הספיקה כדי שהשניים יחליטו להינשא ולהביא לעולם שלוש ילדות.

עו"ד עודד פסקל, מסר בתגובה: "אין תגובה, מאחר שמדובר בענייני משפחה אישיים בין הצדדים. כל מה שנעשה בינם, נעשה לטובת הילדות".


וואלה! סלבס עדיין במאבקים בבית משפט עם בעלה. הוא דורש שהיא תמשיך לנקות את הבית שלו.


רכלו על הפרידה של ענבל אור בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully