וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו במלחמה, צריך להמשיך לחיות או לא להיות פה"

9.7.2014 / 14:06

האזעקות במרכז הארץ לא הרתיעו כמה מפורסמים נוצצים, שהגיעו אמש לתצוגת אופנה בתל אביב - תוך כדי שהם מביעים את דעתם על המצב הביטחוני. "צריך לקוות לטוב", אמרו. וואלה! סלבס רגישה

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

ישראל מופגזת, מבצע צבאי ברצועת עזה? למרות האזעקות בתל אביב, שלל פאשניסטות, דוגמניות ומפורסמות עם שיק, הגיעו אמש (ג') לנמל תל אביב - בכדי לצפות בתצוגת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר. בשורות הראשונות ישבו כמה גברים ונשים מוכרים, שלא נבהלו מכך שהתותחים רועמים. "אסור לנו להתלונן, לתל אביבים", טוענת הדוגמנית יאנה גור, "זו נראית לי ממש חוצפה לספר על כמה מסכנים פה, מיותר", אמרה.


עוד סיפורי סלבס:
מצב חירום: למה חן אמסלם הבריזה מאירוע?
סרטון מחריד מעברה של אנג’לינה ג’ולי נחשף. צפו
אתם כבר עוקבים אחרי האינסטגרם של וואלה! סלבס?

תצוגה שנקר סלבס. דייב שחר
להיות או לא להיות. יוליה פלוטקין/דייב שחר

"הייתי ברכב, לא הבנתי למה כל המכוניות עצרו ואנשים יצאו", מספרת השורדת במיל', יוליה פלוטקין, על הרגע שבו שמעה את האזעקה במרכז הארץ. המנחה שי לי שינדלר סיפרה שכבר היתה בהאנגר והתארגנה לקראת התצוגה הנוצצת, כשהחל "מבול של טלפונים" מודאגים, כשיוצאת "האח הגדול" אנה בול, עשתה את דרכה לביתה בזמן האזעקה, כשלא הבינה מה מתרחש סביבה, "זה המצב בארץ, אין מה לעשות".

אחרי שוואלה! סלבס בחנה אם המפורסמים האופנתיים מתורגלים בכניסה למרחב מוגן, חלקם הביעו את דעתם על המצב הביטחוני הרגיש. "אנחנו חייבים להמשיך לחיות, להרים את הראש למעלה ולקוות לטוב", אמר מיקי בוגנים, בעוד שפלוטקין טענה כי "אנחנו במלחמה מאז ומתמיד, פחות או יותר, אז אין מה לעשות", אמרה בחיוך, "צריך להמשיך או לא להיות פה, לעזוב".


וואלה! סלבס מקווה לא לשמוע אזעקות, מלבד אלה בשירים של מריה קארי וביונסה.


רכלו על המפורסמות במרחב המוגן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully