וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונה היהודית הכשרה של ג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

8.7.2014 / 1:20

ביבר שר בטקס חופה יהודי וטום הנקס רוקד עם טלית? לא יאמן, אבל כשהמנהל של ג'סטין מתחתן - זו סיבה טובה בכדי להראות לעולם איך נראית חתונה כדת משה וישראל. וואלה! סלבס בליברית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שברת את הכוס? ג'סטין ביבר עם הכלה, יעל כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בליבריות מקומיות, חלומכן הרטוב (כמעט) התגשם: הילד הרע של עולם המוזיקה, ג'סטין ביבר, נכח בחתונה יהודית כשרה למהדרין. בסדר, לא שלו, אלא של המנהל האישי הצמוד שהוא גם חברו הטוב, סקוטר בראון, שנישא ביום ראשון לבחירת לבו, יעל כהן. הכי מזל טוב!

האירוע האינטימי נערך בקנדה, לשם הזמינו בני הזוג חברים, בני משפחה וגם כמה קולגות של אושיית המוזיקה שגילתה את אליל הבנות, כולל ביבר - שלבש חליפה שחורה, עם כובע רחב שוליים (שכאילו נלקח מסיפור אימה).


עוד סיפורים נוצצים:
חצוף? השערורייה הגזענית של ג'סטין ביבר
היי, מלכה: ונסה וויליאמס מבלה בתל אביב
כבר עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם של וואלה! סלבס?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בין החוגגים. ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר הצעיר, אף שר את שיר הכניסה לחופה של השניים, "All You Need is Love" של להקת הביטלס בליווי תזמורת חיה. לאחר מכן, עלה לבמה גם לביצוע דואט של הלהיט (המתיש) של קרלי ריי ג'פסן, "Call Me Maybe" - שגם היא נמנית על האמנים שאותם בראון מייצג.

מלבד הפופסטארז, הגיעו לחתונה הכשרה גם חברתה של הכלה, השחקנית סופיה בוש והזמר אד שירן. אך השיא של הערב כאשר השחקן טום הנקס, שהגיע מלווה באשתו ריטה ווילסון, עלה לבמה לשיר ראפ, כשהוא לבוש כמו רב יהודי - ואפילו הפתיע בריקוד מסורתי. בערך. שווה יותר מלהקת "השחקים", לא?

בראון בן ה-34, הוא אחד האחראים לטירוף שנקרא ג'סטין ביבר ובזכותו האליל אף ביקר בארץ להופעה לפני כשלוש שנים. האמריקני שנולד בשם שמואל בן אליעזר, הוא יהודי חם (היי, אחותו תל אביבית). אשתו הטרייה (וכשרה אף היא), ייסדה את "F--k Cancer" - ארגון המנסה לקדם את המאבק בסרטן באמצעות שיחות משפחתיות ואבחון מוקדם של המחלה.


וואלה! סלבס רוצה שמייקל ג'קסון, יופיע בחתונה שלה אבל הוא לא עונה לה מיילים.


רכלו על החתונה הכשרה של ביבר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully