וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחשוף של אור דניאל בהופעת אורח

5.7.2014 / 0:02

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות האינסטגרם ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: עוז זהבי חש הוליווד, יאנה יוסף ובריטני חמושות במשקפיים. אז מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריטני ספירס מודדת משקפיים חדשים

הביץ': נסיכת פופ המזייפת. ביץ' עם חיוך של מונה ליזה. אמא של חנה. מיס בריטני.

דוגי סטייל: חופשה באיים הקריביים המפתים? בילוי לוהט במקסיקו הקסומה? שנורקלינג בתאילנד האקזוטית? כשמדובר באושיה מעושרת כמו מאמא ספירס - אין צורך בתירוץ מיוחד להשחים את העור תחת השמש עם הבויפרנד, הרי הבריכה הענקית שבחצר האחורית כל כך נגישה. רק צריך להרכיב את המשקפת העבה, כי כך נותר טרנד חדש לחודשי הקיץ.

חנה ספירס הייתה אומרת: אמאל'ה, מתי את כבר זורקת אותו למים ומוציאה אותי לטיול בשכונה! כלבה.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
"Hola from Spears Beach aka mi casa"/צילום מסך, אינסטגרם

עוז זהבי קרבורטורים

הביץ': עוזהבי-זגורי-מיסטר נייס גאי פלוס רכב הוואן שלו.

דוגי סטייל: השטיח האדום כבר פרוש, הפלאשים זוהרים, אבל רגע לפני שיצעד בשדרת הכוכבים המפורסמת של הוליווד - זהבי החתיך צריך לעשות רק עוד דבר אחד, להחליף מצבר. או מנוע. או כל חלק אחר מהכלי (רכב) הגדול שבאמצעותו הוא מתנייד בעולם, כאחד האדם. בעל מוסך? שכח מהשחקן המסוקס - שיודע לחבר את הכבלים, להסריט ולביים את התהליך, הכל בעת ובעונה אחת. נוצץ.

חנה ספירס הייתה אומרת: זהבי, אתה יודע לטפל בכלים גדולים? כי חנה קטנטנה. ליקוק.

אור דניאל מאוזנת

הביץ': הבלונדינית האולטימטיבית, עם שני השמות הפרטיים שעשויים להתאים לזכר ונקבה כאחד - אור דניאל.

דוגי סטייל: דור דמרי יכול לשבת בחדר האינטימי שלו ולבכות על מר גורלו, אחרי בחינת מחשוף הפיתויים של החברה לשעבר (ותודה לאל שהסאגה הזו כבר חלפה) אור דניאל, בצילום המעורר שפרסמה ברשת. בין שלל הטיסות ברחבי אירופה לישראל, מיס בלונדי במצב מאוזן? פאן, פאן, פאן.

חנה ספירס הייתה אומרת: אמא תמיד אמרה שגברים מעדיפים בלונדיניות. עם מצופים.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

זאק אפרון חושני, על השולחן

הביץ': לא מדובר בחשפן מעודן או בשלישיית שובבים מגניבים. זה בסך הכל השחקן הצעיר זאק אפרון עם שני חבר'ה, שעושים שמח על שלוחן אוכל מהודר. דלישס.

דוגי סטייל: חשבתם שמלך התיכון של הוליווד הוא עוד כוכבון צעיר בהפרעה (על שם סיירוס-לוהן-ביבר)? זאק מוכיח שיש חיים אחרי התמוטטות וגמילה, אבל לא סתם חיים - אלא משוגעים! אחרת למה עלה על שולחן אוכל מרשים כדי לבצע ריקוד מלהיב, עם חבר מעושר (וזקן) ועוד ידיד צעיר משהו, כולם בתיאום תנועות מושלם. הכי להקת בת שבע פוגשת את שכונת הארלם מצדם.

חנה ספירס הייתה אומרת: בפעם הבאה, בעירום, אפרון.

בתפקיד הספרנית: יאנה יוסף

הביץ': החברה של ציון ברוך ומאמינה אדוקה בשוברי גלים, יאנה יוסף.

דוגי סטייל: ובכן, נראה שאם אין משקפי שמש לקיץ (או משקפת מאסיבית, בריטני), ניתן להסתפק במשקפי קריאה מעודנות. רק כאשר זה מגיע פלוס השיער האסוף, מבט חמור סבר וז'קט מעומלן של יוסף - התוצאה היא קצת יותר אזור הדמדומים בספרייה העירונית או הכיתה המעופפת אל השאול, מאשר סקס אפיל מלהיב. לפחות השפתיים משורבבות.

חנה ספירס הייתה אומרת: כן, יש לה עיניים בגב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully