וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הטראומה הכואבת של דורון מירן

26.6.2014 / 17:09

גל ההריונות שוטף את הביצה, מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס מבלים בארץ - אבל כולם באמת רצו לדעת על האונס של דורון מירן. כל הסיפורים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

בימוי: דובי קליין, עריכה: מאיה בן ניסן, ביגוד באדיבות "פקטורי 54"

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


אל המקום החמישי מגיעות שתי כוכבות, שבקרוב מאוד יזכו לביקור החסידה. אחרי נינט טייב, נראה שעוד כמה מפורסמות נדבקו בטרנד הבייבי בום. הפעם מדובר במגישת החדשות טלי מורנו ובעלה איל קיציס - וכן בחברתו מ"ארץ נהדרת" עלמה זק ובן הזוג אלון נוימן. אז אם אתם רוצים להצטרף לטרנד, זה הזמן.

במקום הרביעי נמצא סיפור קצת פחות משמח. הפעם מדובר על אישה מטורללת שאיימה על חייה של הזמרת קורין אלאל. לצערה, תושבת גרמניה החליטה שהיא חייבת להציל את הזמרת מרוע הגזרה של חיים בישראל. איך היא תעשה את זה? תרצח אותה כמובן. אמאל'ה.

דורון מירן. מור שאולי
טראומתי! דורון מירן/מור שאולי

כעת תורו של הזוג ההוליוודי הכי ציוני שקיים בתעשיית הבידור האמריקנית. וכן, הוא הגיע לנגב פה חומוס, להתפלל בכותל, לבקר בישיבה ירושלמית ולבלוס במסעדת יוקרה בתל אביב. כן, מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס לא נלחצים מהמצב הביטחוני וחורשים את ארץ הקודש לאורכה ולרוחבה.

למקום השני מגיעים דיירים חדשים ישנים, כאלו שכולכם התגעגעתם לשנוא או לאהוב. אורטל בן דיין, אלדד גל-עד, אנה בול? תשכחו מהם. הכוכבים החדשים של "האח הגדול" הם דווקא כאלו שאתם זוכרים מהעונות הקודמות. אז תתחילו לשנן מחדש את השמות של נופר מור, בני גולדשטיין ומנחם בן. משעמם, לא יהיה.

קבלו את המקום הראשון, שהוא סיפור קצת הזוי, טוב נו, מאוד.לפני כך וכך שנים, התראיין הזמר דורון מירן (שלימים הפך למתמודד "האח הגדול"), למגזין מקומי וחשף בכתבת שער גדולה כי היה קורבן לאונס על ידי נשים. אלא שחלפו השנים ורגע לאחר שיצא מהריאליטי, דורון כבר לא מפטפט על המקרה, טוען שהוא פג תוקף - ורומז שכנראה ערך תעלול יח"צני. עד כדי כך רצית שיקנו את הקלטות הטייפ שלך?


וואלה! סלבס התלוננה פעם על בן זוגה במשטרה, אחרי שלא רצה לגעת בה עם עט לייזר. פאקינג עט לייזר.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully