וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה ארונוב מודה: "אני לא צריכה גבר"

עמית גולדברג

24.6.2014 / 14:39

הכוכבות הישראליות הן נשים חזקות? שימו לב לווידויים נועזים של אנה ארונוב, אוקית פוקס ועוד כמה נשים נוצצות, שמדברות גם על העובדה שלפעמים בוהים להן בחזה. וואלה! סלבס מחוך

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

בדיחות על נשים, אנקדוטות על המין היפה, 47 כוכבות והמון הערות פמיניסטיות - כל אלה הם חלק מהסרט החדש של הבמאית ריקי שלח, "אילוף הגוררת". רגע לפני שהוא עולה לאקרנים, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמות שמשתתפות בסרט מה הן באמת חושבות על פמיניזם והנשים בעולם הבידור הישראלי.

"אני נורא עצמאית ועובדת והכל, אבל יש משהו שראיתי בבית ולימדו אותי הוא לתת לגבר תחושה של גבר", מסבירה אנה ארונוב שמשתתפת בסרט. "בחור שוביניסט זה לא אומר שהאישה הקטנה יושבת בבית ואין לה מילה, אני אישה הכי חזקה ולא צריכה גבר. אבל כשיש אחד כזה, אני לא צריכה להיות הוא, ללבוש את המכנסיים בבית". ובכן, בתור רקדנית היא יודעת ללבשו את החצאית הקצרצרה.


עוד סיפורים לוהטים:
כבר לא רווק: דן שפירא התחתן
שואפת לאהוב: אנה ארונוב בדייט רומנטי
מפלצת אופנתית: הישראלי שמעצב לליידי גאגא

בכורה אילוף הגוררת. צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן,
מפלרטטת? אנה ארונוב/צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

אך מה לגבי העובדה שישנם גברים שמתבוננים דווקא לעבר איברים מסוימים בגופה של האישה? ובכן, מתברר שלכמה כוכבות זה הכי לא מפריע. "בהרבה מקרים אלה אנחנו שגורמות לגברים להסתכל למקומות מסוימים. זה עניין של לבוש, התנהלות, פלירטוט. בהרבה מקרים זו אחריות שלנו ולא רק שלהם", מצדיקה ארונוב. אורית פוקס, שכמה מחלקי גופה תועדו באובססיביות, מספרת שכשהיא נתקלת בגברים יש כאלה מציצנים, אך "זו בעיה שלהם, אני יודעת לקלוט את האנשים האלה. צריך גם שכל".

אחרי ששמות של נשים חזקות כמו קייט ווינסלט, אילנה דיין או אופרה ווינפרי נזרקו לאוויר, וואלה! סלבס בדקה עם הכוכבות האם חשו אפליה על רקע מיני בעבר. "לא הרגשתי בעיה עם העובדה שאני אישה, להיפך, זה עזר לי בחיים", מספרת ארונוב. פוקס הבלונדינית, סיכמה ש"יופי זה כוח, זה כמו הון, כסף. אם יודעים להשתמש בזה אז הכל לטובה. אבל הרבה פעמים נופלים". הכי מילות חוכמה.


וואלה! סלבס מעולם לא חשה בעיה עם הנשיות שלה. אלה הגברים שחשים בבעיה, בעיקר כשהיא נמרחת עליהם.


רכלו על הנשים ששולטות בעולם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully