וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס בארץ

וואלה! סלבס

20.6.2014 / 18:19

הזוג ההווליוודי, שרק לאחרונה חווה קשיים במערכת היחסים הנוצצת שלו, הגיע אתמול (ה') לארץ הקודש, על מנת לחגוג טקס בר מצווה מאוחר לבנם מייקל דילן. וואלה! סלבס זורקת סוכריות

קתרין זטה ג'ונס בשמלה של לקרואה בטקס גלובוס הזהב ה-58 (2001). Kevin Winter, GettyImages
וולקם!/GettyImages, Kevin Winter

נראה שהרכבת האווירית של מפורסמים הוליוודים מקבלת השבוע פיק, כשאחד הזוגות היותר נוצצים של תעשיית הבידור בהוליווד - מייקל דאגלס וקתרין זיטה ג'ונס, נחתו אמש (ה') באדמת הקודש. כן נו, ביזראל.

השניים, שרק לאחרונה חוו קשיים במערכת היחסים שלהם וכמעט שהתגרשו, הגיעו לישראל, על מנת לחגוג טקס בר מצווה כשר למהדרין (באיחור מה, אבל מי סופר?), לבנם מייקל דילן ברחבת הכותל המערבי. מי אמר יהודיים לתפארת ולא קיבל?


רוצים עוד רכילות?
משחק בכדורים: כוכבי הכדורגל בעירום
מאוהבים: בר רפאלי והחבר מתרגלים חתונה

מייקל דאגלס וקת'רין זיטה ג'ונס באירוע  Women of the Year של מגזין Glamour בקרנגי הול, נובמבר 2009. Dimitrios Kambouris, GettyImages
בשנה הבאה בירושלים הבנויה/GettyImages, Dimitrios Kambouris

המשפחה המאושרת, הכוללת גם את הבת הצעירה יותר קאריס, ישהו בימים הקרובים באחד ממלונות הפאר שנמצאים במרכזה של עיר הבירה. עדיין לא ברור אם המשפחה המורחבת תגיע גם לתל אביב. מה שבטוח - לא יהיה קשה לפספס אותם.

נראה שהמשפחה לוקחת את כל עניין היהדות ברצינות רבה, שכן לפני שעלה לתורה, הבן החמוד לקח שיעורים בעברית, על מנת להיות בקיא בקריאת הדרשה, בזמן העלייה לתורה. המשפחה המאושרת ביקרה גם במנהרות הכותל הסמוכות ובאתרים הקדושים שבעיר.

וואלה! סלבס מגיעה לירושלים רק אם אמא שלה מבטיחה לה מנת חומוס באבו גוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully