וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנה יוסף מודה: "אני משוגעת"

וואלה! סלבס

18.6.2014 / 0:15

החברה של ציון ברוך הצטלמה לצד 47 (!) נשים לסרט חדש - והודתה בין השאר שהיא, ובכן, משוגעת. למה בעצם התכוונה יוסף? ומה חושבת אילנית לוי על היופי שלה? וואלה! סלבס לוקה

יח"צ - חד פעמי

קחו 48 נשים, תנו להן זמן מסך ותקבלו לא מעט וידויים על החיים שלהם. דוגמא טובה לכך היא יאנה יוסף, שהודתה קבל עם ועדה שהיא לא פחות ממשוגעת. כן, אתם קוראים נכון: מ-ש-ו-ג-ע-ת.

החברה של ציון ברוך, שלקחה חלק בסרט "אילוף הגוררת" של ריקי שלח שייצא לאקרנים ב-26 ביוני, סיפרה בגילוי לב, כי "אם אני שמה עקבים פעם ב... אם אני שמה שמלה פעם ב... אם אני צובעת את השיער פעם ב... זה בשביל עצמי". ואז, יוסף הוסיפה, "זה כי אני משוגעת ואני אוהבת שינויים". וואלה?!

יאנה יוסף.
"משוגעת". נו, יאנה יוסף

בסרט המדובר משתתפות עוד נשים רבות, בהן חן שילוני, מיכל גבריאלוב, אמירה בוזגלו, מיכל אמדורסקי, פנינה רוזנבלום, אילנה אביטל, אנה ארונוב, אורית פוקס ואילנית לוי.

גם מלכת היופי במיל' מדברת בסרט בפתיחות על אידיאל היופי ואומרת "אני נכנסת למקום כולם אומרים לי 'וואו, איזה יפה את'. סבבה, אבל שאומרים לי 'איזה מצחיקה את' או 'איזה כיף לשבת איתך' או 'איך את מבינה אותי' או 'איזה חכמה את' שלשמה עוד לא הגעתי, אז זה הרבה יותר כיף", מודה לוי.


וואלה! סלבס עדיין מחכה שישחררו אותה משלוותא, אחרי שניסתה להרעיל את האוגר שלה עם מנת יתר של עמבה.


רכלו על הווידויים של הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully