וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה זאק אפרון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

20.6.2014 / 0:44

תלמידי בית הספר התיכון יצאו לחופש גדול? הגיע הזמן לבחון איך השתנה המראה הלוהט של אחד הכוכבים הצעירים השווים והשובבים ביותר בהוליווד - זאק אפרון. וואלה! סלבס פצעי בגרות

אימג'בנק GettyImages

ציון אפס בהתנהגות? עם סיום שנת הלימודים בבתי הספר התיכוניים, הגיע הזמן לבחון איך השתנה המראה של אחד השחקנים הצעירים הנחשבים (וכן, גם נחשקים) בהוליווד - זאק אפרון. נו, השובב מסדרת סרטי הלהיט לנוער "היי סקול מיוזיקל", זה שלפני כמה שנים הרטיט את לב הבנות (כמו ביבר) והיום מרטיט את לבן של האימהות (ממש לא כמו ביבר) בזכות מראה משובח ואטיטוד של באד בוי.

אפרון, שלא עוד הרבה זמן יחגוג את יום הולדתו ה-27, מתחזק קריירת משחק לא רעה בכלל מאז שהיה בסך הכל בן 11. כמו המון סטארים מאמריקה - את הפריצה הגדולה, הוא חייב לסדרת סרטי התיכוניסטים של דיסני, שם גם הפציע בתפקיד החתיך וגם הפגין כישרון שירה. מאז, לא רק התבגר יחד עם הליידיז שמעריצות אותו, אלא גם הפך לילד רע (או ממוצע) בהוליווד והספיק להתמכר לאלכוהול ותרופות מרשם עד שהתמוטט (לא!), לעבור גמילה (נו, נו, נו), להשוויץ בקוביות בבטן (לוהט), לאבד קונדום על השטיח האדום (מה?) ולהשוויץ בפרסים שונים שקיבל.

לפני שאתם אורזים את הילקוטים, וואלה! סלבס לוקחת אתכם למסע בזמן כדי שתראו בעצמכם איך השתנה ילד הפלא ההוליוודי. חדדו עפרונות והיכנסו למכונת הזמן יחד עם זאק - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שלו מאז שהיה ילדון מוצלח, דרך גיל ההתבגרות (הלא כל כך נורא אצלו) ועד לשנים האחרונות, שבהם הוא, חתיך על שלא מתבייש להשוויץ בישבן חשוף - כמו שתעשיית הכוכבים אוהבת.


וואלה! סלבס לא סיימה 12 שנות לימוד. היא הפסיקה לספור אחרי 15.


עוד מתיחות פנים: ריאן גוסלינג | אופרה ווינפרי | ג'סיקה סימפסון | ריהאנה

  • עוד באותו נושא:
  • זאק אפרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully