וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: נינט טייב באמת תצעד לחופה?

12.6.2014 / 16:10

שבוע סוער עבר על הביצה: מצד אחד בר רפאלי נפרדת, מצד שני נינט טייב מתארסת ובאמצע מירי שילון מותקפת. קבלו את האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת אחת הבחורות המטורללות בתעשיית המוזיקה העולמית, שהחליטה לעשות גיחה לארץ הקודש. הכינו את הארנקים, תשננו את המילים ותעבדו על התנועות כי ליידי גאגא תנחת בקרוב בארץ הקודש. הבלונדה/ ברונטית/ קמתי והתהדרתי בפאה על הראש, תגיע בחודש ספטמבר להופיע בישראל, בפעם השנייה.

במקום הרביעי, גרושתו של דן שילון - מירי שילון - שהגישה בשבוע שעבר תלונה בתחנת המשטרה נגד בן זוגה, זמר העבר שאול צירלין, בגין תקיפה ואיומים על חייה בסכין.

נינט טייב ויוסי מזרחי. אור גפן,
כמה אהבה. נינט טייב ויוסי מזרחי/אור גפן

במקום השלישי הפעם נמצאת הגברת הראשונה של עולם הרכילות, הלא היא וואלה! סלבס - שמדי שנה, עוטה עליה נוצות וחוגגת את השבוע הכי גאה ונוצץ בשנה עם פרויקט מיוחד. השנה פנתה למפורסמים הגאים וביקשה מהם לבחור את הדבר שהם הכי גאים בו, באופן אישי. עברי לידר בחר בצוות המוזיקלי שלו, דנה אינטרנשיונל בחרה בעיר תל אביב ומיקי בוגנים בחר באמא שלו, למשל.

רגע לפני השיא, נמצא הזוג שגרם לרעידת אדמה בביצה המקומית כשהחליט להיפרד בעקבות סצנת קנאה שאיבדה פרופורציות. צודקים - מדובר בבר רפאלי ועדי עזרא. אחרי שהחבר עשה לברבור סצנת קנאה בעקבות ריקוד עם מיק ג'אגר, השניים, כך מספרים מקורבים, כבר לא ביחד.

ולמקום הראשון - שם נמצאת הידיעה היחידה שיכולה לגנוב פוקוס מהגברת רפאלי: נינט טייב שוב מאורסת. כן, האישה והגרוב אמרה "ברור שכן" לבן זוגה בשבעת החודשים האחרונים יוסי מזרחי ובכך בעצם, התארסה בפעם השנייה בחייה.

וואלה! סלבס מתארסת בפעם השנייה, רק בשביל העוגת חתונה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully