וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: החפלה של בר רפאלי

5.6.2014 / 16:42

מצד אחד הביקור של הרולינג סטונס, מצד שני ביקור הפתע של וויל אי.אם ומעל הכל - המסיבה הפרועה של בר רפאלי. קבלו את האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן הלבשה באדיבות: Fred Perry

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותחות חמש אבנים שעשו ביקור היסטורי במדינת ישראל: אנשים ה-י-ס-ט-ו-ר-י-ה! הרולינג סטונס, או כפי שאנחנו הישראלים אוהבים לכנות אותם – האבנים המתגלגלות הגיעו סוף סוף לישראל. להקת הרוק הכי טובה של כל הזמנים (תלוי את מי שואלים, כן?) הגיעה להופעה אחת בישראל, לא לפני שהם פקדו את הכותל המערבי וטמנו פתק. לא נרשמה התחמקות מצלמי פפראצי.

למקום הרביעי, שם נמצא ילד/ילדה/פרחח/פרחחית שיכול ללמוד מהאבנים הוותיקות דבר או שניים באיך להיות כוכב היסטרי מבלי להסתבך יותר מדי. ג'סטין ביבר, ג'סטינה, חמוד, מתוקה, ילד שובב, ילדה פרחחית. אולי די? בחייאת זומזום די! בסדר הבנו, אתה ילד רע, הנה עשינו לך נו נו, ובוא נתקדם. להסתבך בבדיחות על אנשים שחורים? באמת? יש לך את זה ביותר נמוך? ועוד שכל האנשים שסובבים אותך הם ברובם כהי עור? מה הלאה? בדיחות על יהודים?

בר רפאלי. יוסי ציפקיס
שיהיה במזל/יוסי ציפקיס

במקום השלישי נמצאת ג'ניפר סנוקל, הבריידזילה שאיימה לרגע להפוך לגודזילה, שהתחתנה עם עופר טלקר ועכשיו תניח לכם לנפשכם זאת אומרת, עד שהיא תתגרש/תביא ילד/ תתחתן מחדש סתם כי בא לה. בכל אופן, שיהיה במזל.

אל המקום השני מגיע ביקור פתע של אחד הכוכבים הגדולים בעולם. שמצד אחד הגיע ליומולדת של דוגמנית, אבל בכלל בא לחתונה של עשירים. כן, וויל איי.אם, שהפציע לפתע ביום ההולדת של בר רפאלי, הגיע בכלל להופיע בחתונה של הבת של ארקדי גאידמק. מבולבלים? גם הוא.

ובמקום הראשון, ילדת היום הולדת, הבחורה שבלעדיה שוק הדוגמנות לא היה אותו דבר - הלא היא בר רפאלי, שחגגה 29 שנות קיום ובלונד, במסיבת ענק שכללה בלונים, בריכה, נקניקיות, ממתקים, אנשים יפים לצד אנשים מפורסמים ומלא מלא אלכוהול שנשפך כמו מים. מקנאים? יש לכם במה.

את מסיבת הבריכה שלה, וואלה! סלבס חוגגת בגיגית של הספונג'ה, בכל פעם שאמא שלה מסיימת לנקות את הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully