וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס! כוכב וואן דיירקשן צולם בעירום מלא?

שירות וואלה! סלבס

5.6.2014 / 0:00

טיילור סוויפט לא תאמין: האקס המפורסם שלה הארי סטיילס, שהוא במקרה גם הילד הרע בלהקת וואן דיירקשן, צולם כשהוא כנראה עירום לחלוטין. התמונה, הגיעה לרשת, כמובן. וואלה! סלבס עור

הארי סטיילס. טוויטר, צילום מסך
כאן הוא רק כמעט עירום. הארי סטיילס, כוכב וואן דיירקשן, משתובב/צילום מסך, טוויטר

חברי וואן דיירקשן חיים בעולם שכולו סקס, סמים ורוקנ'רול? אם לקחת בחשבון את מעלליהם האחרונים של כוכבי להקת הבנים המצליחה, כנראה שהתשובה היא כן. אחרי שערוריית העישון האסור של שניים מחמשת הבנים, הגיע תורו של הארי סטיילס - אחד הצעירים החביבים ביותר על המעריצות - לעורר פרובוקציה בעצמו. ומה טוב יותר משערורייה נטולת בגדים?

השבוע, הגיע לרשת צילום שבו נראה סטיילס כשהוא ללא בגדים כלל. את התמונה, צילם ככל הנראה בן דודו של חבר וואן דיירקשן, שאירח את קרוב המשפחה שנרגע מסיבוב ההופעות של הלהקה. בתמונה נראים הארי, בן הדוד וחבר נוסף, כשהם יושבים על ספות עור וצופים בקרב אגרוף - כשמיסטר דיירקשן עושה זאת בלי בד לגופו. כלומר, מלבד סרט השיער המחריד על הראש. כך שאם היו שם תחתונים, הם כנראה היו זעירים מאוד.


עוד סלבס? כאן:
ג'סטין ביבר גזען? כי הוא הסתבך
כוכבי "עד סוף העולם" משתזפים ומתווכחים
29 פעמים שבהן בר רפאלי הצטלמה בביקיני, או בלעדיו

הארי סטיילס. אינסטגרם, צילום מסך
הו לא, הארי סטיילס בבגדי אדם וחווה. התמונה שפורסמה ונגנזה/צילום מסך, אינסטגרם

הפוזה המביכה בעירום מלא לא צולמה בסתר - כיוון שסטיילס (מלא בקעקועים!) נראה כשהוא מתבונן לעדשת המצלמה ושולח מסר של שלום עלי אדמות. מזל שאת האיברים הצנועים ביותר, הסתיר מכשיר הטלפון שבידו. שעות ספורות אחרי פרסומה, אגב, בן הדוד השובב הסיר את התמונה מהרשת. מאוחר מדי, חבוב, היא כבר הגיעה לידי הצהובונים. השאר היסטוריה שמעלה את התהייה - איך הישבן שלו לא נדבק למושב העור החום? מסתורי.

אגב, זו לא הפעם הראשונה שבה האקס של טיילור סוויפט חושף את איבריו הצנועים. לפני חודשים בודדים, הגיעה לידי חובבות הלהקה גם תמונה שבה הוא נראה מטיל את מימיו (נו, משתין) כשהישבן של סטיילס גלוי מול המצלמות - שתיעדו הכל. הכי בנים ונהנים.


וואלה! סלבס מצטלמת בעירום, רק שקשה להבחין עם כל שיער הגוף שלה.


רכלו על התמונה של הארי סטיילס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully