וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצוף? השערורייה הגזענית של ג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

2.6.2014 / 11:52

סרטון ישן שדלף לרשת, מציג את הפרחח הכי מעצבן בעולם הפופ כשהוא משתמש במילת גנאי לשחורים, ומסעיר את תעשיית הבידור האמריקנית. ביבר כבר מיהר להתנצל. וואלה! סלבס קללה

ג'סטין ביבר. GettyImages
שום חליפה לא תציל אותך. ג'סטין ביבר/GettyImages

עוד שבוע חלף ועוד שערורייה מזעזעת מבית היוצר של ג'סטין ביבר צצה. מה עשה הפעם הכוכב הפוחז של תעשיית הפופ העולמית? מתברר שהשתמש במילה היחידה שמצליחה להרתיח את אמריקה הנאורה באופן מיידי - "כושי". בסרטון קצר, שצולם עוד לפני שביבר זכה לתהילה עולמית כילד פלא וחביב הצעירות, נראה הזמר כשהוא מספר בדיחה שצוחקת על אנשים שחורים. משעשע? הכי קרש!

בקליפ שצולם לפני כחמש שנים, כאשר היה בן 15 פחות או יותר, שואל מיסטר ביבר "למה אנשים שוחרים מפחדים ממסור?" - וממשיך, "בגלל הרעש 'ראן ניגר'" (מילת הגנאי "כושי", בתרגום חופשי, תוך התייחסות ליחס לו זכו השחורים בתקופת העבדות). מזעזע? בעיקר לאור העובדה כי הזמיר הצעיר מתחזק קשר קרוב וחם עם הקהילה האפרו-אמריקנית לאורך שנות הקריירה שלו ומהלך כזה יכול להזיק לתדמית שלו.


עוד סלבס? קבלו:
ג'סטין ביבר נחקר בחשד לשוד אישה
אלוהים! ג'סיקה בייל זוללת בירושלים
מארינה מקסימיליאן בדרך לחופה?

לאור חשיפת הסרטון העתיק, בסביבתו של ביבר מספרים כי הילדון "עצוב ומתוסכל" מהפרסום. בהצהרה רשמית שפרסם היום (ב'), מסביר הכוכב כי "כילד, לא הבנתי את כוחן של מילים מסוימות ואיך הן פוגעות... לא ידעתי איך הבדיחות ישמרו את חוסר הסובלנות והבורות".

עוד הוסיף כי "תודות למשפחתי וחבריי, למדתי מהטעויות שעשיתי... אני מתייחס לחברות עם אנשים מתרבויות שונות בכל הכבוד... פעם הייתי ילד, היום אני כבר גבר. מצטער". כן, הא?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילד רע, אבל ממש. ג'סטין ביבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, שומר ראשו לשעבר של ביבר - שנמנה על בני הקהילה האפרו-אמריקנית - מיהר להגן על הזמר וטען כי מהיכרות אישית עם הילד, הוא הכי לא גזען שיש. "קומיקאים מרוויחים מיליונים מבדיחות על דת, מין או צבע עור, זה לא הופך אותו לגזען", טען מי שהיה צמוד למצחיקון במשך תקופה ארוכה. "כיוון שאני איש שחור, אני בטוח שהוא מתחרט על דבריו ולא היה מדבר כך בדיעבד".


וואלה! סלבס לא משתמשת במילות גנאי על איש, מלבד עצמה. מטומטמת.


גזען או סתם טיפשון? רכלו על ג'סטין ביבר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully