וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אופרה ווינפרי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

6.6.2014 / 0:08

הגברת הכי חזקה בתעשיית הבידור האמריקנית מופיעה כבר כמעט חצי מאה (!) על המסך - שבה הובילה טוק שואו וזכתה בשלל פרסים. אבל איך אופרה ווינפרי התבגרה? וואלה! סלבס פטפטת

עריכה: גיא גורן

כבר כמה עשורים ארוכים, שמיס אופרה ווינפרי היא לא רק האישה הכי חזקה בתעשיית הבידור האמריקנית (וכנראה גם בזו הבינלאומית) - אלא גם הגברת העשירה והמשפיעה ביותר בהוליווד. מנחת הטוק-שואו המפורסמת ביותר על הגלובוס, מופיעה על המסך מאז שנות השבעים של המאה הקודמת, או בחישוב מהיר, לא פחות מ-40 שנים! כבוד? הכי כבוד.

השנה, חגגה ווינפרי 60 שנות גירל פאוור - שבהן הנחתה את החדשות המקומיות, עבדה על תכנית האירוח המצליחה ביותר על המסך בעולם, הופיעה בכמה סרטים משפיעים על תקופת העבדות בארצות הברית (כולל "הצבע ארגמן" של ספילברג ו"חמדת"), הפכה לשם מוכר גם מחוץ לאמריקה, הספיקה להוציא לאור מגזין על שמה ובימים אלה מתפעלת ערוץ טלוויזיה אמריקני. מגלומנית? אם אופרה לא יכולה, אז מי כן.

כשהיא מופיעה בציבור כבר יותר מארבעה עשורים, אין פלא שהפרצוף המתועד של ווינפרי עבר כמה שינויים. לא מדובר רק בהשמנה או דיאטת כאסח של מיס אופרה, אלא בסימני הגיל שאכן ניכרים בפניה. וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך מיס טוק-שואו השתנתה והתבגרה על המסך ומחוצה לו. תנו לה קצת אהבה!


וואלה! סלבס חלמה להיות אופרה כשתגדל. כלומר, אם מישהו בכלל יכול היה לסבול את הפרצוף שלה.


עוד מתיחות פנים: ג'סיקה סימפסון | ריהאנה | רוברט פטינסון | ג'ייק ג'ילנהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully