וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן הולך על בטוח

28.5.2014 / 17:01

ג'סטין נחת בישראל, בזמן שחבר קניה ווסט התחתן וצביקה פיק הפך להיות אבא. את רוסלנה רודינה, זה לא מעניין. קבלו את האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

תמונות גולשים

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד השבוע, פותחת החתונה של השנה, של העשור, החתונה שעוד ילמדו עליה בבתי הספר להפקת אירועים. לנה דל ריי - יש, אנדראה בוצ'לי - יש, שמלה שנתפרה במיוחד על ידי המעצב של ג'יבנשי - יש, ארמון ורסאי - ברור שיש. כן, החתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט היא ללא ספק האירוע הכי מעניין שקרה בשנים האחרונות. אז מה בכל זאת חסר? החברים הטובים ביונסה וג'יי זי. טוב נו, בעצם לא כאלו טובים.

נמשיך עם מישהי שלא שמעה שאם שותים לא נוהגים. בטח לא אם את מפורסמת. זוכרים שיעל בר זוהר השתתפה פעם בתשדיר שירות לבטיחות בדרכים? אז זהו, שהיא בטח שכחה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא לא צייתה לחוקי התנועה ונהגה כשבדמה כמות אלכוהול גבוהה מהמותר. יעלי, מה קרה לילדה המתוקה שביקשה מהולכי הרגל לעצור בטרם תעבור?

אייל גולן. תמונות גולשים
הכי בטוח. רוסלנה רודינה ואייל גולן/תמונות גולשים

אל המקום השלישי, מגיע חבר טוב של יב"ז, שבגיל 64 הפך לאבא לילד רביעי - 31 שנים לאחר שזה קרה לו בפעם האחרונה. מבולבלים? צביקה פיק והחברה הצעירה, שירה מנור, הביאו ילד לעולם. מה שנחמד בכל הסיפור הזה הוא, שאותו תינוקי אוטוטו יהפוך לדוד, של בנה של אחותו שרונה. תודו שקשה לכם לעקוב.

אם כבר בזמרים עסקינן, קבלו את ה-זמר, שהגיע לביקור בזק בארץ ויצר שערורייה. 36 שעות, זוג הורים ואישה אחת - כן, ג'סטין טימברלייק נחת בארץ להופעה בפארק, אבל הצליח ליצור היסטריה ולאו דווקא בקרב המעריצות. צלמי הפפראצי שחיכו לו מחוץ למלון, נאלצו לחזור כמעט בידיים ריקות (היי, צילום במרפסת). אה כן, היתה גם שערוריית רשת קטנה. ככה זה כשאתה מחליט לעלות תמונה שלך בכותל ואנשים מחליטים לפתוח את הפה הגדול שלהם.

במקום הראשון נמצא שוב הזוג הזה שלא נותן רגע מנוחה ומספק כותרות ללא הפסקה. הריון או לא? זה כבר לא רלוונטי! לרוסלנה רודינה ואייל גולן יש הסכם. כן, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, רוסלנה ובן הזוג שלה חתמו על הסכם ממון ועכשיו היא גם מדברת על זה ואומרת כי הם החליטו "ללכת על בטוח". תכלס.


וואלה! סלבס חתמה על הסכם ממון עם החבר שלה, כדי שיידאג לאספקת גרעינים שחורים כל חייה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully