וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסלנה רודינה חושפת את האמת על הסכם הממון

27.5.2014 / 12:01

חברתו של אייל גולן, החליטה לדבר בגלוי על העובדה שהיא והזמר חתמו על הסכם הממון המחייב. "אי אפשר לדעת איך זה יגמר", אמרה רודינה. ומה לגבי ההריון? וואלה! סלבס ימים יגידו

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

רגע אחרי שחזרה מטיול באמריקה יחד עם בן הזוג האוהב, אייל גולן - החברה הצעירה שלו, רוסלנה רודינה, מתייצבת על הסט רק כדי לצלם את קמפיין עבור מוצרי "וולה פרופשיונל". וואלה! סלבס החליטה להפריע לדוגמנית בזמן עיצוב השיער, לקחה את רודינה לשיחה על הסכמי ממון, הריון וכל מה שבינו (הזמיר) לבינה (החברה).

"אם אני בזוגיות איתו זה אומר שטוב לי", מבהירה רודינה, שנפרדה והתאחדה עם הזמר אחרי תקופה של שערוריות בחייו של גולן, בהן גם פרשת הקטינות שבה נקשר שמו. "הפעם עשינו את הצעד הזה בשכל, הרבה יותר בריא... אבל יבקרו אותנו לא משנה, לטוב ולרע, אז אנחנו לא מתייחסים לזה", היא אומרת על סט הצילומים של המעצב אילן מרגלית, בו דגמנה לצד ה-BFF קארין כהן.


עוד סלבס? קבלו:
מי מתעסק עם אייל גולן?
אביב אלוש נתפס בחשד לנהיגה בשיכרות
היי, סקסיבאק: ג’סטין טימברלייק נחת בישראל

רוסלנה רודינה. אבי כהן
שומרת לעצמה. רוסלנה רודינה/אבי כהן

הדוגמנית, החליטה לתת את הפרשנות שלה לעובדה שהחליטה לחתום על הסכם ממון עם בן הזוג המפורסם, כשסיפרה שהשניים "הלכו על בטוח", לדבריה. "לא משנה אם אוהבים או לא, אי אפשר לדעת באיזו צורה זה ייגמר. כל עוד זוג ידוע בציבור בזוגיות, יכולים לקרות אלף ואחד דברים".

את פרטי ההסכם עם גולן, רודינה לא חשפה, "כל עוד זה קשור לחיים הפרטיים שלי ולגוף שלי, ברור שאשמור את זה לעצמי", אמרה והוסיפרה ש"עדיף להישאר בזוגיות ולא להתחתן שלא תהפכי למובן מאליו, אז אני לא בעד נישואים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קארין כהן. אבי כהן
יופי, גם קארין כהן שם!/אבי כהן

ומה לגבי הידיעות בדבר הריונה? לדבריה של רודינה, היא לא מטפחת בבטן צאצא נוסף לזמר. "עשינו ראיון משותף שבו דיברנו על ילדים, משהו שבעבר לא קרה. הדביקו, בסדר, יכולים להדביק", היא טוענת. "אין לי בטן אם את באמת רוצה לראות. אני אהיה אמא לא פרנואידית, אבל יהיה לי ילד מאוד מחונך. אני אהיה אמא קשה". אה, ואם תהיתם, למרות שחתמו על ההסכם המחייב, השניים אפילו לא חיים באותו הבית. למה? "זה עוד לא הזמן". אם לא עכשיו אז מתי?


וואלה! סלבס נזרקה לאשפה, אחרי שלא הסכימה לחתום על הסכם ממון עם צבי פועל הזבל.


רכלו על רוסלנה רודינה ואייל גולן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully