וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם: ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר דחו את החתונה

וואלה! סלבס

22.5.2014 / 12:31

פרסום ראשון: הזוג המנצח שהתארס לפני כחודשיים היה אמור להינשא בסוף החודש ברוב פאר והדר. עם זאת, טלקר וסנוקל החליטו לדחות את הטקס שיאחד אותם לנצח. מה קרה לשניים? וואלה! סלבס מעכבת

תמונות גולשים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע של אושר. עופר טלקר מציע לג'ניפר סנוקל נישואים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יתכן שתפרצו בקריאות "אני תמותי" בזמן שתקראו את השורות הבאות: ג'ניפר סנוקל ועופר טלקר, זוג מנצח וידועני ריאליטי מקומיים, החליטו על דחיית החתונה שלהם. המעושרת וכדורגלן העבר, שהחליטו להתחתן ולאחד כוחות לנצח לפני כחודשיים, תכננו להתחתן בעוד כשבוע, בתאריך ה-28 למאי. עם זאת, לפי שעה האירוע לא יערך בתאריך שנקבע. הסיבה? לא תאמינו.


עוד רכילות? ממש כאן:
בלינג! ג'ניפר סנוקל מנפנפת בטבעת אירוסים
ממשיכה הלאה? אור דניאל יוצאת לדייט
כלה סוררת: קים קרדשיאן חושפת מהצד

ג'ניפר סנוקל, עופר טלקר. אביב חופי
איי דו? יס, אבל לא עכשיו. סנוקל וטלקר/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי בימים האחרונים, סנוקל וטלקר הבינו כי הזמינו כמות אורחים גדולה באופן משמעותי מזו שאולם השמחות שבו היו עתידים להינשא מסוגל להכיל. אי לכך, החליטו להעביר את האירוע המרגש למקום אחר, כזה שמסוגל להכיל את כל מאות המוזמנים, שיגיעו לחגוג את איחוד המשפחות של מיס אמריקה ומיסטר מגרש הדשא.

בימים הקרובים, השניים ינסו לפתור את המשבר ולמצוא ברגע האחרון מיקום חדש ותאריך חלופי לחתונה - כיוון שכל שאר ההכנות, בהן החליפה שלו ושמלת הכלה שלה, כבר הושלמו. אתם יכולים לנשום לרווחה, על פי הסטטיסטיקה, החתונה הזו אכן תתקיים.

מפיקת האירוע אורלי רפאלי מסרה בתגובה: "אכן החלטנו להעביר את החתונה למועד חדש ולאולם אחר. לצערנו כמות המוזמנים גדולה משחשבנו. אנחנו רוצים להודות לבעלי האולם, היה לי הכבוד לעבוד מולם".

וואלה! סלבס עדיין מוזמנת לאירוע, בתור זו שאחראית על ליקוק השאריות מהצלחות.


רכלו על משבר החתונה של סנוקל וטלקר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully