וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כואב מדי": מפורסמים זוכרים את חללי ישראל

וואלה! סלבס

5.5.2014 / 11:02

אנשי תעשיית הבידור המקומית, כמו כל עם ישראל, הביעו ברשתות החברתיות את רגשותיהם ביום הזיכרון לחיילים הנופלים ונפגעי הטרור - לצד זכרונות אישיים. וואלה! סלבס מרכינה ראש

ממש כמו בכל שנה, כחלק מעם ישראל, גם אנשי תעשיית הבידור המקומית מתייחדים היום (ב') עם זיכרונות מהנופלים בשירות המדינה, ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. השנה, ברוח התקופה, בחרו מפורסמים שונים להביע את תנחומיהם ולשתף בזיכרונות - באמצעות הרשתות החברתיות.

הזמר אייל גולן, כתב בפשטות : "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. במותם ציוו לנו את החיים. יהי זכרם ברוך". גם הדוגמנית בר רפאלי לא נשארה אדישה והעלתה לרשת תמונה בצירוף הכיתוב, "יום הזיכרון לאלה שנפלו בשעת הגנה על ארצנו ושמרו עלינו בטוחים. לא נשכח אתכם לעולם, נוחו על משכבכם בשלום". רפאלי, כיאה למעמדה הבינאלומי, כתבה את הטקסט באנגלית על מנת לעורר את המודעות גם מעבר לים.

דודו אהרון, הרחיב וכתב על רגשותיו ביום זה. "יום הזיכרון הוא ללא ספק היום העצוב והכואב בשנה, יום זיכרון הוא היום שכולנו בוכים ובאותה נשימה גאים באלה שעליהם יורדות הדמעות. מעכלים ומנסים להבין את כאבם שלא ניתן לתאר של אותן המשפחות השכולות שהופכות בן רגע למשפחה שלנו אנו...", כתב.

עוד הוסיף כי "יחד עם כל כאב הלב הזה שפוקד אותנו באותו תאריך כל שנה, אני פשוט גאה, גאה להיות חלק מהעם הנבחר! בזכות החיילים שלנו שנפלו אנחנו עם ראש מורם ועם חזק שלא מפחד".

"בזכות החיילים שלנו אנחנו זוכים לחגוג כל יום עצמאות במשך כבר 66 שנים. משפחות שכולות יקרות, גבורתכם הנפשית היא מופת לכולנו, כי את היקר לכם מכל נתתם למען הגנתה, והבטחת עתידה של הארץ האהובה. יחד אתכם אנו מרכינים את ראשינו לזכר יקירכם. יקירים אשר במותם ציוו לנו את החיים. יהי זכרם ברוך".

מיקי בוגנים, שאיבד את שני בני דודיו במלחמות ישראל, העלה תמונה של שניהם עם כיתוב על כל אחד מהם והוסיף. "בני הדודים שלי, שני אחים שמתו במלחמת יום הכיפורים. הילדים של דודה אהובה, אחותו של אבי ז"ל, משה ומיכאל בן נון - הבנים של אסתר שתחיה ודויד ז"ל, משפחת בן נון היקרה. יהי זכרם ברוך".

המגישה לירון ויצמן, הוסיפה את הפסוק האלמותי מהתנ"ך, "הצבי ישראל על במותיך חלל, איך נפלו גיבורים", כשהוסיפה גם "באמת גיבורים". בנוסף, הדליקה "נר יזכור וירטואלי" ברשת החברתית, באמצעות האפליקציה של וואלה! בפייסבוק. גיא פינס, שביום יום יושב לצד ויצמן באולפן, פרסם תמונה של בית העירייה בכיכר רבין שבתל אביב, כפי שנשקף מחלון ביתו לצד המילים "תל אביב זוכרת".

נטלי דדון, בחרה לשתף תמונה של גלי ים לצד שתי המילים הפשוטות - "כואב מדי". לעומתה, אביבית בר זוהר, ציינה כי תזכור "את כל החיילים אשר הקריבו נפשם למען המדינה, אשר נפלו בקרב להגן עלינו. יום אבל עצוב וכבד היום, חיילים שמתו ומשפחות שנשארו עם האובדן. הכאב גדול מנשוא, יום קשה, משתתפת בצערם של כל המשפחות שאיבדו את אהוביהם. האובדן הוא עצום".

ג'קי אזולאי, פרסמה שיר קצר. "לכל מי שבחר שלא לברוח, שמבעד לבכי זכר לחייך, ספרו לי מאיפה הכח, ספרו לי למדו אותי. נזכור", כתבה. כמותה, שירי מימון צירפה את שירה "כשהלכת", עם ההקדשה "לזכרו של יוסי בן מוחא ז?ל ולזכרם של הנופלים. את השיר הבא כתבתי מתוך געגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully