וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייל גולן ורוסלנה רודינה בדרך לחופה"

וואלה! סלבס

24.4.2014 / 0:02

על פי מקורבים לשניים, הזמר המסלסל מתכוון להציע לחברה ההריונית נישואים בעתיד הקרוב - ורק מחכה להזדמנות הנכונה. "הם יודעים שזה יקרה", סיפר מקורב. וואלה! סלבס מצפה

אנשים

רק אתמול קראתם כאן על כך שרוסלנה רודינה מטפחת בבטנה יורש עצר חדש לבן זוגה, הזמר אייל גולן. במצב הנוכחי, כך מספרים מקורבים לשניים, אין ספק שהם יתחתנו בעתיד הקרוב. רוצים הזמנה?

"אייל מאוד רוצה למסד את היחסים ביניהם", סיפר אחד מחבריו הקרובים ביותר של הזמר. "הוא מאוד אוהב אותה ומדבר על זה לא מעט", הוסיף. על פי אותו מקורב, "אייל פשוט מחכה להזדמנות הנכונה, כי הוא רוצה לעשות את זה בצורה המושלמת. הוא ממש מפנטז על הצעה רומנטית עם נרות, נגנים וכריעת ברך".


עוד מפורסמים? הנה:
המלחמה המשותפת של גלית גוטמן וג’ניפר סנוקל
בשמלות לבנות: ג’ודי פוסטר נישאה לבת הזוג
בית המשפט: התאומות מלול הורשעו בגניבה

אייל גולן, רוסלנה רודינה. רפי דלויה
בקרוב החתונה? אייל גולן ורוסלנה רודינה/רפי דלויה

מקורבים לגולן ידעו לספר כי לפי שעה, הוא עסוק בקידום האלבום החדש שלו שהגיע כבר למעמד "פלטינה" שני - ומחכה שכל הבאז סביבו יירגע. "הוא גם רוצה לתת לרוסלנה קצת זמן, בכל זאת היא עדיין צעירה והוא רוצה שהיא תהיה מוכנה לזה", סיפר חבר קרוב והוסיף, "אין ספק שעכשיו כל עניין ההריון יזרז את הצעד".

אם אתם לא מעודכנים, אז גולן ורוסלנה יצאו לא מעט חודשים, עד שדרכם נפרדה לפני כשנה. מאז עלה שמו של גולן לכותרות בגלל אירועים פליליים כמו פרשת המיסים ופרשת הקטינות. למרות זאת, רודינה עמדה לצידו לאורך כל הדרך ותמכה בו.

מחברת ליאם הפקות, המייצגת את גולן, סרבו להגיב לדברים.


וואלה! סלבס מדברת שנים על חתונה מול המראה. עם עצמה, אלא עם מי?


רכלו על אייל גולן ורוסלנה רודינה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully