וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: למה ג'ניפר סנוקל נאלצה להסתובב עם מאבטחים?

וואלה! סלבס

4.5.2014 / 0:27

המעושרת הבלונדינית טסה ללונדון לעשות קצת עסקים, אלא שבאמצע יום העסקים פנו אליה מהנהלת הקניון וביקשו להצמיד לה מאבטחים. למה? וואלה! סלבס לחוצה אש

ג'ניפר סנוקל. אסף לב,
אני תמותי!/אסף לב

הייתם מאמינים? לג'ניפר סנוקל יש מטרידים גם בלונדון. כן, הגברת המעושרת נאלצה להסתובב בממלכה הבריטית כשהיא מלווה בשני מאבטחים. נשמע הזוי? כמעט כמוה.

במסגרת מסע החיפושים שלה אחר שמלת הכלה המושלמת, התייצבה סנוקל בסטודיו של מעצבת השמלות ריקי דלאל - אליה הגיעה בכלל דרך טלקר. מוכנים לזה? אביה של מעצבת הכלות, הוא חבר טוב של החתן לעתיד (ואפילו תפקד בתור המפקד של עופר בצה"ל). אלא שלאחר שבחרה שמלה, החליטו השתיים ללכת גם על שיתוף פעולה עסקי, במסגרתו תעזור לה סנוקל לשווק את השמלות שלה גם מעבר לים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עופפפררר תמותי עלי!". סנוקל עם המאבטחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכך לפני כשבועיים כבר קפצה לבירת אנגליה הקרירה, רק כדי לשווק את השמלות ולהפיץ את העיצובים בנקודות נבחרות בלונדון, והגיעה לשואו רום, שם הציגה את הדגמים. אלא שלאחר יומיים של פגישות בקניון הענק, פנה לסנוקל ראש האבטחה של המקום והסביר לה כי במהלך היומיים שהיא שוהה במבנה, הוא הבחין כי בחור אלמוני עוקב אחריה לכל מקום וכי הם חושש שאותו בחור רוצה לפגוע בה.

סנוקל ההמומה חשבה לרגע שהיא תמותי, אבל נרגעה כשראש האבטחה הורה להצמיד לה שני מאבטחים שילכו איתה במידה והבחור יחזור לעקוב אחריה.

וואלה! סלבס כנראה תלבש שמלת כלה מלוכלכת. היא הרי לא תתאפק ותדגום את הבופה לפני שהאורחים יגיעו.


רכלו על סנוקל בשמלת כלה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully