וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: יהודה לוי (לא?) לוקח לריאות

10.4.2014 / 17:00

בזמן שנינט מפוצצת ראיון, האקס המיתולוגי יהודה לוי - מסתבך בפרשת סמים. וגם: דמי לובאטו וביונסה מחליטות להתפשט. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

במאי: דובי קליין, עריכה: מאיה בן ניסן, בגדים באדיבות רשת פקטורי 54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המקום החמישי והדי מבאס תופסת לה דיווה אמיתית, העונה לשם נינט טייב, שכנראה מאסה בראיונות או במראיינים שחודרים לה לפרטיות - ולמרות שהעניקה ראיון שמדבר על הפרידה מיהודה לוי - לכתבת של וואלה! סלבס היא מעקמת פרצוף ובורחת באמצע הראיון. ביוש.

ומזמרת אחת לאחרת. רק שהפעם מדובר בדמי לובאטו שמוכרת לכם כמנטורית המתוקה מ"אקס פקטור" האמריקנית, שלא למדה מחבריה לתעשיית הבידור ושמרה תמונות עירום שלה בטלפון. הן כמובן, "מצאו את דרכן" לרשת וכמובן שגם למדורי הרכילות. שיהיה בהצלחה עם זה.

הרשימה 10.4.
שומר על שתיקה. בערך. יהודה לוי

ואם כבר בעירום עסקינן, אולי כדאי שהגברת לובאטו תלמד מחברתה לתעשיית המוזיקה ביונסה - שהחליטה להתפשט, אלא שאצלה זה נעשה בצורה מבוקרת עבור צילומים למגזין הגאה OUT. הכי גאוות יחידה.

במקום השני, נמצאות עוד שתי בנות ששכחו שכל מה שהן עושות מתועד במצלמה ולא ממש הפסידו בכבוד. כן, מדובר בזוג התאומות מלול, שרגע אחרי ההפסד לקארין ואלעד - ברחו לשירותים וסרבו לצאת במשך דקות ארוכות. ועל כך נאמר דרמה קווין בריבוע.

ובמקום הראשון והמכובד, מגיעים שלישיית אנשים מכובדת במיוחד: המפיק מוטי רייף, קרן מור ויהודה לוי, שבעל כורחם נסחפו ללב פרשת סמים נוצצת וזומנו לחקירה משטרתית לאחר שנחשדו כי רכשו חומרים אסורים מסוחר סמים שהמשטרה לכדה. נו שוין.


וואלה! סלבס הגיעה להיחקר בתחנת המשטרה לאחר שגנבה ניירות גלגול מהקיוסק השכונתי.

רכלו על הרשימה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully