וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובה לראות: כך נראית בר רפאלי אחרי סקס

וואלה! סלבס

30.3.2014 / 17:45

קבלו הצצה ראשונה ומיוחדת לחדר המיטות של בר רפאלי. אז איך נראית הטופמודל אחרי יחסי מין סוערים במיוחד עם גבר (אם אפשר לקרוא לו ככה) ועוד שתי בנות? וואלה! סלבס מפנטזת

יח"צ - חד פעמי

נדמה שאת הגברת הראשונה של עולם הדוגמנות המקומי, הלא היא בר רפאלי, כבר ראיתם בכל תנוחה ופוזיציה. אז זהו, שלא ממש. רוצים לקבל הצצה ראשונה ומיוחדת לחדר המיטות של הטופמודל? תמשיכו הלאה, זה נהיה מעניין.

בסרטון הפרסומת החדש של רשת הביגוד "HOODIES", עבורם משמשת רפאלי כפרזנטורית, נראית הברבור ממש רגע לאחר שהיא מסיימת לקיים יחסי מין (לכאורה, לכאורה!) עם לא פחות מאשר רד אורבך. כן, הבובה הסגולה של רד בנד. אם לא די בכך, בסרטון, שיצרה חברת הפרסום Awesome Tel Aviv, נראית הבובה המשוגעת כשהיא מקיימת יחסי מין לא רק עם בר אחת, אלא עם שלוש רפאליז! האם הוא חי את החלום הרטוב של לא מעט מגברברי ארצנו? כנראה.


עוד סלבס? כאן:
ביקיני ביצ’ז: משפחת קרדשיאן עושה את תאילנד
סיון קליין ולירן כוהנר חושפות רגליים סקסיות
התפקיד ההוליוודי החדש של יעל גרובגלס

בר רפאלי.
ככה. זה. נראה. רגע. אחרי. בר רפאלי במיטה

בקליפ המדובר, נראית הדוגמנית (שהוכפלה לשלוש שונות כאלה. הכי חלום), כשהיא שוטפת את המכונית של אורבך בפוזות מגרות במיוחד. לאחר מכן, משחקים הארבעה "סטריפ פוקר" בקלפים ואפילו מצטלמים במכונת "פוטו רצח". כל זה, עד שהבובה החצופה מקיץ מחלום - ומבין שהכל היתה פנטזיה אחת גדולה. בערך.


וואלה! סלבס ניסתה פעם לעשות סקס עם בובה, אבל היא התפוצצה עליה. הסיבה: התאבדות.


רכלו על הפרסומת הסקסית של בר רפאלי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully