וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מילה קוניס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

28.3.2014 / 1:01

חתונה עם קוצ'ר, הריון ותפקידים מרגשים על המסך - הפכו את מילה קוניס לאחת הנשים הלוהטות בהוליווד. על המסך, היא מופיע כבר שני עשורים, אבל איך התבגרה? וואלה! סלבס דלישס

אימג'בנק GettyImages

פעמיים כי טוב? ברור שככה נראים החיים של מילה קוניס - שלא רק תינשא בקרוב לארוסה הלוהט בהחלט והבויפרנד אשטון קוצ'ר (כן, עוד מאז שניהלו זוגיות על המסך ב" שנות ה-70"), אלא גם בישרה השבוע לעולם שהיא מגדלת ברחמה את ילדם המשותף. ההוליוודית הרותחת, כובשת לאט ובהתמדה כמה פסגות מקצועיות, מופיעה במדורים הצהובים אך גם על שערי מגזינים נחשבים - כך שכיום היא כבר פנים מוכרות בכל בית.

קוניס בתה-30, בכלל נולדה באוקראינה והיגרה ללוס אנג'לס כשהיתה בת 7. רגע אחר כך, הבינה שהיא רוצה להפוך לשחקנית, כך שהדרך לסדרות ילדים (פלוס תפקיד פרובוקטיבי לצד אנג'לינה ג'ולי בסרט "ג'יה") היתה קצרה. בהמשך, שיקרה כדי להתקבל לתפקיד שהפך אותה למפורסמת בסדרה האהובה "מופע שנות ה-70", ניהלה זוגיות ארוכה (מאוד) עם מקולי קאלקין (!), הופיעה בתפקיד מרשים בסרט "ברבור שחור" וניחמה את קוצ'ר אחרי שנפרד מדמי מור.

ובכן, כעת הם כבר מתחתנים. ובהריון ראשון. מרגש!
אז כמה זמן בדיוק מילה מופיעה מול המצלמות? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קוניס - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה השחקנית הדרמטית, מאז הילדות הזוהרת ועד לימים אלה ממש, שבהם היא מגדלת כרס הריון מלכותית, כיאה לפאוור קאפל הוליוודי. הכי ברבורה.


וואלה! סלבס כנראה נכנסה להריון מרוח הקודש. היא חושבת. אחרת איך תסבירו את הכרס שתופחת בכל יום ויום ויום?


עוד מתיחות פנים: בן אפלק | ליידי גאגא | קייט הדסון | קייט בלנשט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully