וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפרידה הכואבת של אור דניאל ודור דמרי

20.3.2014 / 15:40

מהנשיקה הלוהטת של נינט, דרך סיום הזוגיות של טהוניה וחיים אתגר ועד לפרידה סוחטת הדמעות של אור ודור. כל האירועים הלוהטים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: גיא גורן, הלבשה: פקטורי 54

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


המצעד השבוע נפתח באווירה מתקתקה מדי, אז תכינו את שקית ההקאה. נראה שמפורסמי ארצנו התבלבלו השנה, כך שבמקום לחגוג את חג הפורים - החליטו לחגוג את חג האהבה ופינקו אותנו בתמונות לוהטות. כולל כל הנשיקות הרטובות של נינט טייב, אייל גולן ונטלי דדון.

אם כבר דביקות, במקום הרביעי נמצאת קורל סימנוביץ'. השם שלה בטח לא אומר לכם הרבה, אבל הייחוס שלה כבת החורגת של פנינה רוזנבלום וכאקסית של דור רפאלי, בטח מצלצל מוכר. אז זהו, עכשיו יש לעלמה ייחוס נוסף - החברה של סרג'י רוברטו, שחקן קבוצת הכדורגל ברצלונה.

אור דניאל. ניר פקין
ביוש. אור ודור עגומים/ניר פקין

כעת, למשהו קצת יותר עצוב. במקום השלישי תמצאו את הפרידה קורעת הלב של אור דניאל ודור דמרי, שנאלצו לומר יפה שלום, כיוון שהדוגמנית הבלונדינית טסה לנסות את מזלה מעבר לים. כולל דמעות, הרבה דמעות.

רגע, הנה פרידה נוספת, אמנם יותר רצינית - אך פחות כואבת, מהסיבה הפשוטה שהקשר ארך בסך הכל שבועות בודדים. מדובר בחיים אתגר וטהוניה רובל, שהחליטו לפרק את החבילה, עוד לפני שבכלל הספקתם לשרבב את השמות שלהם יחד. באסוש.

במקום הראשון והמכובד, מגיעה מישהי ששכחה שרק לפני כשלוש שנים הביצה געשה בעקבות פרשת הסחיטה של מרגול. שמה הוא דלית זריהן, שעל פי טענתם של שני מפיקים, שלחה אנשים שיאיימו על חייהם - בגלל כסף שהיו חייבים לה ולא שילמו. שמישהו יקרא לבורר ונסגור את העניין.


כשמישהו חייב כסף לוואלה! סלבס, היא פשוט מבקשת ממנו שישלם לה בטובות הנאה. כל אחת ומה שעושה לה טוב.


עוד רשימות? הנה:
בר רפאלי מתלכלכת. בחו"ל, ברור שבחו"ל
מלכת היופי זקוקה לשומר ראש?
צרות בממלכה של טיטי איינאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully