וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לינדזי לוהן שכבה עם ג'סטין טימברלייק וקולין פארל"

שירות וואלה! סלבס

13.3.2014 / 13:29

השחקנית המכורה ערכה רשימה של כל הסטוצים המפורסמים שלה - שהגיעה לידיו של צהובון אמריקני. על פי הדיווח, לוהן בילתה במיטה גם עם זאק אפרון, אדם לוין וג'יימס פרנקו. וואלה! סלבס הלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כולם היו איתה. או משהו. לינדזי לוהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו הביצה המקומית, נדמה שגם תעשיית הבידור ההוליוודית קטנה מאוד כשזה מגיע לחדר המיטות. רק תשאלו את לינדזי לוהן, שחקנית מכורה וכוכבת נופלת בעייתית מאוד, שעל פי דיווחים מהשבוע האחרון, ככל הנראה בילתה עם המון גברים מפורסמים בכל העולם. בילתה? לייתר דיוק שכבה, השתוללה, בחנה את הביצועים שלהם בין הסדינים. מתברר שמדובר בגברת מנוסה. מאוד.


עוד סלבס נוצצים:
קים קרדשיאן גנבה ביקיני מאחותה הקטנה וצילמה
למה טהוניה זקוקה לחמצן מאחורי הקלעים?
התפנית בחייו של לאון שוובסקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאק אפרון וקולין פארל? יס! כנראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצהובון האמריקני In Touch, פרסם היום (ה') צילום של רשימה, שעל פי הטענות כתבה לוהן במהלך בילוי סוער עם כמה חברות - וכוללת את כל הגברים המפורסמים שאיתם שכבה בעבר. אוסף הכיבושים של השחקנית, הגיע באורח פלא לידי העיתון, שמיהר להדליף כמה מהשמות המעניינים שנכללו בתוכה.

בין 36 השמות הסקסיים ברשימה, שרובה נותרה חסויה (כיוון שעל פי הדיווח יביכו מאוד את הגברים המוכרים והנשואים, שאף עלולים לנקוט בצעדים משפטיים) - האקס של הג'ינג'ית, שחקן "מופע שנות ה-70", וילמר וולדרמה, אבל גם כוכבי "איי ליסט" ענקיים בכל קנה מידה. נניח, ענקי המוזיקה ג'סטין טימברלייק וסולן להקת מארון 5, אדם לוין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אתם?! אדם לוין וג'יימס פרנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השאר, לוהן טוענת כי דגמה במיטה גם כמה שחקנים לוהטים שהמון נשים היו רוצות לנסות, כמו ג'יימס פרנקו, חואקין פיניקס המסוקס וזאק אפרון השובב הצעיר. הית' לדג'ר המנוח, ככל הנראה בילה גם הוא עם לי-לו, שנהנתה על פי הרשימה גם מביצועיו המיניים של הדוגמן וכוכב הסרט "50 גוונים של אפור", ג'יימי דורנן וכן חבר להקת דה וואנטד הלוהט, מקס ג'ורג'. וזה מבלי לציין את הנשים שאיתן שכבה, נניח בת הזוג לשעבר של לוהן, הדי ג'יי סמנת'ה רונסון.


36 שמות? וואלה! סלבס לא מתרשמת.


רכלו על הגברים המפורסמים שבילו עם לוהן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully