וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופמודלז הישראליות בעד הפוטושופ

6.3.2014 / 15:43

מה קרה כשכמה יפהפיות מקומיות בילו יחד על סט צילומי בגדי ים? ניסיונות חיסול עם כדורי טניס (קטלני), פרגון הדדי (בערך) ודיון על הצרת היקפים (מה). וואלה! סלבס חובטת

עריכה: מאיה בן ניסן

חלומם הרטוב של לא מעט גברברים (ונשים) ישראלים התגשם השבוע, כשעל סט הצילומים של קולקציית בגדי הים המשותפת לגדעון אוברזון וחברת האופנה קסטרו - התקבצו כמה מהנשים היפות בארץ, כשהן לא לובשות הרבה בד לגופן. על מגרש טניס מקומי, עלו בזו אחר זו הפרזנטורית הוותיקה לירז דרור, שצירפה את ירדן הראל, סיון קליין ולירן כוהנר למשחק בביקיני. התוצאה? מלחמה במחבטי טניס.


עוד סיפורים לוהטים? הנה:
התאומות מלול מנסות ללמד את האלף-בית, ונכשלות
OMG: ניקי מינאז' מצטלמת בעירום במקלחת
על עמדת הדי ג’יי: איתי תורג’מן

סלפי קסטרו בגדי ים. תמונות גולשים
הבנות בסלפי שכולו שיק. סיון קליין/תמונות גולשים

ככה זה כשכמה נשים יפות מגיעות כדי לדגמן בגדי ים אחת עם השנייה, פאן. "צריך לגלח את הרגליים ממש טוב, באופן מקצועי", מספרת קליין, שמודה שהיא עוד עובדת על הקוביות בבטן שלה. "יש לי הכנה לקוביות. אבל יש לי בטן מאוד חזקה". ירדן הראל לעומתה, השוויצה בקוביות ובעובדה שאף אחד לא יכול לבחון אם היא דוברת אמת לאמיתה.

אבל מה קורה בין הבנות, כשכדורים ושלל מחבטים מגיעים לידיהן? "יש כאן יותר מדי בחורות על הסט", צוחקת קליין, "תיכף כל אחת תנחית אחת על השנייה מחבט ויישארו רק שתיים". לירן כוהנר לעומתה, החמיאה לחברותיה וטענה שהן יפהפיות גם ללא תיקוני פוטושופ ממוחשבים. "כל דבר שאפשר, הייתי מתקנת. למה לא להצר קצת?", שואלת קליין, כשדווקא ללירז דרור יש בעיה עם אצבעות הרגליים שלה.


וואלה! סלבס היתה מתקנת בפוטושוט הכל, אבל אפשר להתחיל עם הפופיק השני שלה.


רכלו על הבנות בבגדי ים גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully