וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסלפי: אלן דג'נרס אבדה את הטלפון!

שירות וואלה! סלבס

4.3.2014 / 12:50

בין הנחיית הטקס הנוצץ לבילוי באפטר פארטיז ברחבי הוליווד, אלן דג'נרס לא זוכרת מה עשתה עם הסלולרי שלה. כן, זה שתיעד את תמונת הסלפי עם שלל הכוכבים. וואלה! סלבס מבוקשת

אלן דג'נרס. טוויטר, צילום מסך
מזל שהתמונה צוייצה שלוש מיליון פעמים. אלן דג'נרס והחבר'ה/צילום מסך, טוויטר

אז מה עשתה אלן דג'נרס ביום שאחרי הנחיית טקס פרסי האוסקר? לא נרגעה באחוזה המפוארת ואפילו לא בחנה את זרי הפרחים שכנראה נשלחו אליה, אלא חיפשה את הסלולרי האישי. המנחה האהובה, שכבר אתמול (ב') חזרה לאולפן כדי להנחות את הטוק-שואו הפופולרי שלה, סיפרה במהלך התכנית שבין הבדיחות על הבמה לשלל המסיבות, הצליחה לאבד את מכשיר הטלפון המפורסם שלה, זה שבו צולמה תמונת הסלפי הכי מצוייצת בעולם. אוי לא!


עוד סלבס? הנה:
למבוגרים בלבד: כוכבת הילדים שהשתוללה בביקיני
ביונסה, מוכנה? ההפתעה של מיכל אמדורסקי
הו, בייבי: סקרלט ג’והנסון בהריון

מה קרה? מתברר שדג'נרס, שבמהלך טקס פרסי האקדמיה האמריקנית לקולנוע הזמינה פיצה לאולם, עקצה את הכוכבים, אבל בעיקר צילמה את עצמה יחד עם כוכבי הוליווד מחייכים (היוש, בראדלי קופר, אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט ומריל סטריפ) - יצאה לחגוג אחרי האירוע בכמה מהאפטר-פארטיז הלוהטות בשכונה. באחת מהן, לפי עדותה, היא שכחה את המכשיר במהלך אחד הפטפוטים שלה עם הזוכים הטריים, ג'ראד לטו, לופיטה ניוגו וקייט בלנשט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלן דג'נרס, פורשיה דה רוסי. GettyImages
מסיבה! דג'נרס וזוגתה פורשיה דה רוסי באחת ממסיבות האוסקר/GettyImages

הסלולרי שכולל את התמונה המדוברת ביותר בעולם כיום, כנראה יהפוך לפריט אספנים שיימכר בהמון, אבל המון כסף - אם אכן נמצא על ידי אחד מהנוכחים האחרים באירועים. "מזל שפרסמתי את התמונה לטוויטר וביקשתי מכם לצייץ אותה מחדש. עד שהפלתם את האתר", הסבירה דג'נרס אחרי שנרגעה מהאובדן, כולל התמונה שזכתה לשלושה מיליון ציוצים מחדש. "בטח אפשר היה לתקן את טוויטר עם סלוטייפ".


וואלה! סלבס אבדה את עצמה לדעת אחרי שראתה את התמונה המדוברת. החלום שלה הוא שבראדלי קופר יחזיק אותה חזק, לפחות כמו מכשיר טלפון.


רכלו על הטלפון של אלן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully