וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווידוי של רד אורבך: מה הוא עושה במיטה?

1.3.2014 / 0:39

הרוקסטאר שהוא גם ה-BFF של בר רפאלי והבובה הכי בת מזל בעולם, ענה על בוחן הפתע השבועי. זה נגמר בדיבורים על המשיח וחשיפת פרטים אינטימיים מהמיטה של רד. וואלה! סלבס עלה

צילום: דייב שחר

שום דבר לא יכול להיות הגיוני יותר, מאשר לערוך בוחן פתע מהיר לבובה סגולה ודעתנית, שטוענת שהיא מציצה לבר רפאלי במקלחת. אתם מכירים את רד אורבך בתור זה שהגיש תכנית אירוח לילית, או חבר להקת הרוק המסעירה רד בנד - אבל התשובות שענה, חושפות הרבה יותר פרטים על חייו האישיים של הרוקסטאר עם הפה הגדול, שעשוי מבד. נניח, מה קורה אצלו במיטה לפני השינה? שימו לב - התשובה היא למבוגרים בלבד.

בעוד שאתם נותנים נשיקת לילה טוב, מצחצחים שיניים ועולים על פיג'מה חמימה, הכוכב החצוף גילה לוואלה! סלבס שהוא לא הולך לישון בלילה, לפני שהוא מספק את היצר המיני שלו. כן, זה נכון, זהבי מודה שהוא צריך לקיים פעילות מינית אישית במיוחד, כדי שיוכל לחלום חלומות מתוקים. נניח.

רד אורבך. דייב שחר
משיח? לא בא. רד אורבך/דייב שחר

אגב, אם לא היה הכוכב שהוא, אורבך ככל הנראה היה נגר, או המשיח, לטענתו. העבודה ככתב באתר וואלה! סלבס, הוא דווקא הדבר שהכי מפחיד אותו בעולם. ובצדק. אם חשבתם שרודף השמלות חושב שהדבר הסקסי ביותר בעולם הוא דווקא החברה הטובה רפאלי, תתפלאו לגלות שהדבר שהכי מדליק אותו הוא דווקא דשא גזום טרי. מה?


הפחד הכי גדול של וואלה! סלבס הוא להפוך לבובת מין מתנפחת. התואר "בובת מין" מספיק בהחלט.


רכלו על בוחן הפתע של רד אורבך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully