וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר פיי גוטמן נגד ראש הממשלה

וואלה! סלבס

27.2.2014 / 12:31

הכוכב הגאה שהביא לעולם את בנו הבכור לפני כשנה, חגג לו יום הולדת והחליט לכתוב בשמו מכתב לראש הממשלה נתניהו - שבו הוא מבקש שיכירו בהוריו. וואלה! סלבס אבא יש רק שניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדוני ראש הממשלה, אתה שומע. אמיר פיי גוטמן עם בן זוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסו מזל טוב לאמיר פיי גוטמן ובן זוגו ינאי פרישר, שחוגגים היום (ה') יום הולדת שנה לבנם הקטן רוי. אבל חכו עם ההילולה, כי מתברר שלזוג פיי גוטמן את פרישר, לא מרגישים חגיגיים במיוחד. במכתב ששיגר היום הכוכב, אותו כתב כביכול בשמו של בנו הקטן, מבקש התינוק בן השנה מראש הממשלה להכיר בהוריו כשווים - כמו כל זוג הורים אחר.

"אדוני ראש הממשלה", נכתב, "קוראים לי רוי ובדיוק היום לפני שנה נולדתי. כמו כל הילדים בארץ כל היום שרו לי שירים. הכינו לי עוגה. הדליקו נרות. כמו כל הילדים בארץ ההורים שלי נישקו אותי היום בלי הפסקה. הם מלאו את הבית בבלונים ורקדו והשתוללו איתי והיה ממש כיף", הוא כותב. "כמו כל הילדים הסבים והסבתות קנו לי מתנות. מלא בגדים חדשים וצעצועים מגניבים. כמו כל הילדים הדודים והבני דודים שלחו לי ברכות וכולם יבואו לפגוש אותי בשבת כדי לחגוג את השנה הראשונה שלי בעולם הזה".

רוצים עוד רכילות?
רוז פוסטאנס יוצרת היסטריה בפיליפינים
הלם: תקרית הציצים המביכה של אודטה
קותי והחברה יוצאים לבלות

אמיר פיי גוטמן. פייסבוק, צילום מסך
חמודים. ינאי ואמיר עם הבייבי רוי/צילום מסך, פייסבוק

גוטמן ממשיך וכותב, "אבל יש משהו קטן שבו אני לא כמו כל הילדים... אתה מבין אדוני ראש הממשלה שלא כמו כל הילדים אני חי במדינה שלא מקבלת את שני ההורים שלי כהורים שלי. לא כמו כל הילדים - המדינה שלי לא מכירה באהבה שלהם ובנישואין שלהם ולמרות ששניהם הכי מדהימים ושניהם הכי חשובים לי בחיים - הם ואני לא נחשבים אזרחים שווים".

"אני יודע שיש לך הרבה על הראש אבל אתה יודע שכמוני יש עוד מאות של ילדים שנולדו אחרי מאמצים רבים וגם הם רוצים להיות כמו כל הילדים - ושההורים שלהם יהיו כמו כולם שווים בזכויות כמו בחובות בלי שזה יהיה משנה אם יש להם שתי אמהות או שני אבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד הוסיף, כי "קיבלתי רכבת וטרקטור ומלא בגדים. קיבלתי כורסא קטנה לטלוויזיה וכדור שכשהוא קופץ הוא מאיר קיבלתי בובה של מיקי-מאוס שר ורוקד וקיבלתי כדורגל ואפילו למדתי כבר לבעוט, קיבלתי מלא ספרים שהאבים שלי גם גדלו עליהם וקיבלתי עוד מלא דברים... אבל הכי הייתי רוצה שתתן לי ולכל הילדים שנולדו בפונדקאות מתנה אחרת - והיא ההכרה".

"ההכרה שהמשפחה שלנו היא כמו כל משפחה. הייתי רוצה שתשנה את הדרך שבה מתייחסים לילדים כמוני במדינה שתעניק ותכבד את הזכות של כולם להיות הורים ולהקים משפחה. והלוואי שבשנה הבאה אוכל לכתוב לך כאן מכתב תודה".


וואלה! סלבס כתבה מכתב לראש הממשלה. הוא חייב לגלות לה מאיפה הוא רוכש את הגלידה פיסטוק שלו.


מסכימים עם אמיר פיי גוטמן? רכלו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully