וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכה בצרות: תביעת ענק נגד טיטי איינאו

וואלה! סלבס

23.2.2014 / 15:30

במכתב תביעה שהגיע למערכת וואלה! סלבס נטען כי מלכת היופי הפרה חוזה התקשרות עם סוכנות דוגמנות שייצגה אותה לפני התחרות.כעת היא נתבעת על אלפי שקלים. וואלה! סלבס שוק

טיטי איינאו. אביב חופי
לא עמדה בהסכם? טיטי/אביב חופי

נראה כי גם למלכות יופי יש צרות. תשאלו את טיטי איינאו, שקיבלה לאחרונה מכתב תביעה מסוכנות הדוגמנות TLV MODELS, בגין הפרת חוזה. התביעה היא על סך של 600 אלף שקלים.

ממכתב התביעה שהגיע למערכת וואלה! סלבס, עולה כי זמן קצר לפני כניסתה לתחרות מלכת היופי וזכייתה במקום הראשון, חתמה איינאו על חוזה דוגמנות עם סוכנות TLV MODELS.

רוצים עוד רכילות?
בר רפאלי מדגמנת - כל התעשייה מתייצבת
קרחנה: נינט טייב משתוללת בתאילנד

רגע הזכייה בטקס מלכת היופי 2013. באדיבות רשת, צילום מסך
והזוכה היא.../צילום מסך, באדיבות רשת

זמן קצר לאחר החתימה, ביקשה טיטי להירשם לתחרות, ולאחר משא ומתן עם הסוכנות, הוחלט כי הדוגמנית המתחילה אכן תיקח בה חלק. בד בבד, הוחלט כי במידה שהיא אכן תבחר, החוזה בינה לבין הסוכנות יוקפא למשך שנה, עד סיום הכהונה של המלכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קיבלה ליווי אישי

בכתב התביעה מפורט בפרטי פרטים כיצד התחשבה בעלת הסוכנות בדוגמנית המתחילה וליוותה אותה לאורך כל התחרות ותמכה בה. "התובעת העבירה את הנתבעת תהליך make over", נכתב בתביעה, "וליוותה אותה אישית ומקצועית על ידי מנהלי התובעת: כמו כן התובעת העניקה לנתבעת שירותי סטייליסטית, שיעורי מסלול אצל ובאמצעות מורה פרטית מטעם התובעת, סדרה של תרגילי כושר גופני והדרכה אישית לתזונה ופיתוח הגוף".

מבקשים 600 אלף שקל

אלא שלמרות ההסכם, טוענים בסוכנות הדוגמנות כי מלכת היופי לא עמדה בו. לפני מספר חודשים, כך נטען, פנתה טיטי לסוכנות וביקשה לצאת מחוזה ההתקשרות, במטרה להישאר בסוכנות שמייצגת אותה כיום. בסוכנות TLV Models החליטו לא לעבור על כך בשתיקה והגישו כתב תביעה לבית המשפט, עם פירוט מדויק של הסכומים שעל מלכת היופי לשלם, העומדים על 600 אלף שקלים.

תגובת עו"ד טל ליבליך, ממשרד "ליבליך-מוזר", המייצג את טיטי, מסרה בתגובה: "חבל שכתב התביעה הועבר קודם לוואלה! ולא לידנו. לכשיתקבל נגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully