וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי החברים שלך, נאור ציון?

6.2.2014 / 16:00

אייל גולן ורוסלנה שוב יחד, אביבית בר זוהר והריסים שוב לבד והגרוש של מאיה בוסקילה מתחתן מחדש - אבל לא איתה. מצעד הסיפורים הנוצצים שעשו את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

אולי בגלל יום האהבה המתקרב, השבוע החולף היה דביק יותר, או שדווקא אנטי-רומנטי במיוחד. למה? כי את הרשימה השבוע פותחת האישה, התופעה והריסים או סתם אביבית בר זוהר, שהחליטה שעם כל האהבה שיש להם לחבר התורן, היא מעדיפה להישאר לבד. באופן הפוך לחלוטין ממנה, פעל מתן כהן. מצלצל מוכר? רמז, הוא הגרוש של מאיה בוסקילה, שעתיד להיות בעלה של ברת מזל אחרת שחטפה אותו. כלומר, חודשים בודדים אחר הפרידה מאשתו הקודמת. כן, הבחור התגבר.


מה כללה הרשימה הקודמת?
הרשימה: אייל גולן, צריך כתף תומכת
גירושי המיליונים של יעל אבקסיס

נאור ציון. ראובן שניידר,
מבלה לבד? נאור ציון/ראובן שניידר

אגב זוגיות, פרשות הסקס שתקפו את הביצה בשבועות האחרונים מסרבות להיעלם מהעולם. כעת, זו היא הגברת הראשונה של עולם הריקוד המקומי, אנה ארונוב, שספק חושפת ספק מבלפת לגבי קלטת מין משלה. בראיון לוואלה! סלבס, אמרה ארונוב שהיא מעדיפה שלא לענות על השאלה אם גם לה יש קלטת סקס. מפתיע? רק אם לא שמעתם את החשיפה של נטלי דדון או ג'ייסון דנינו הולט.

אל תגידו לא ידענו או לא שמענו - למרות שבטח נמאס לכם כבר לשמוע עליו, אייל גולן והאקסית הצעירה רוסלנה רודינה שוב ביחד. נכון, הזמר שלא יורד מהכותרות ובת זוגו לשעבר שקצת נעלמה מאז הפרידה, צמודים מתמיד. מה שאי אפשר לומר על נאור ציון, שנטען כי התייחס נורא לעובדים על הסט של הסדרה שלו, "עממיות". כשאתה מרחיק את כולם, אל תתפלא שזה יגיע לתקשורת.


בסוף אומרים שוואלה! סלבס היא כלבה רעה. טוב, זה מבלבל עם כל הפרווה שעל גופה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully