וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנה ארונוב יש קלטת סקס?

עמית גולדברג

3.2.2014 / 16:30

תצוגת האופנה הלוהטת של רנואר משכה אליה כוכבים מכל הסוגים - חובבי פאשן, חובבי אירועים וכמה שצילמו סרטוני סקס פרטיים. שימו לב לווידויים המרגשים. וואלה! סלבס מתעדת

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

בוקר, מוקדם. מאוד מוקדם, אבל זה לא מה שמנע מעשרות מפורסמים לנהור על השטיח האדום של תצוגת האופנה של חברת רנואר לקיץ 2014. לא מעט שמות, בהם יעל בר זוהר, אנה ארונוב, קרן מור, נטלי דדון, קרן גולץ, אביבית בר זוהר וגם ייצוג גברי שכלל את חן אהרוני, יון תומרקין ועוד - הגיעו כדי לראות את הבגדים ובעיקר להיראות על ידי השאר, במיטב מחלפותיהם.

עוד סטייל סלבס?
מיוחד: השטיח האדום בתצוגה של רנואר
משוחררת: מיילי סיירוס חושפת פטמה
התצוגה המלאה של רנואר ממש כאן

תצוגה רנואר. עידו שחם
רגע, מה? אנה ארונוב/עידו שחם

מלבד דיבורים על העובדה שקולקציית החורף היא בערך הדבר הכי מבוזבז (מתי היה גשם לאחרונה?), והאם צריך לצוות לדוגמנית אור גרוסמן פרזנטור ממין זכר, היו בעיקר פטפוטים על הדבר שמעסיק את כל התעשייה בשבוע האחרון - קלטות הסקס של המפורסמים.

אז כמובן שהיו את אלה שלא ממש שיתפו פעולה (היי, בר זוהר) וטענו שאין סיכוי שלהם תהיה קלטת שכזו. אך עם זאת, היו לא מעט מפורסמים כמו ג'ייסון דנינו הולט ודדון, שלא ממש שללו את האפשרות שגם קלטת סקס שלהם תעשה את דרכה לרשת. רק ארונוב החליטה לחייך ולסכם את העניין בתשובה הכה פוליטיקלי קורקט - "אני לא רוצה לענות על זה". מה זה אומר? תחליטו אתם.


קלטת הסקס של וואלה! סלבס השמידה את עצמה כשלא יכלה לשאת את קיומה.


קלטות סקס? רכלו על הסלבס ועל הקלטות המסתוריות שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully