וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר המפורסם שנסחט באיומים על ידי טרנסג'נדרית

וואלה! סלבס

27.1.2014 / 13:30

סרטון סקס של כוכב הריאליטי? שימו לב למקרה מסעיר אף יותר. טרנסג'נדרית ששכבה עם זמר מפורסם, צילמה תמונה של שניהם במיטה - שבאמצעותה ניסתה לסחוט אותו. וואלה! סלבס הלם

אם הייתם המומים הדיווחים על פליט הריאליטי, טרנסג'נדריות וסרטון הסקס, עכשיו כנראה שההלם יהיה אפילו גדול יותר. רגע אחרי שוואלה! סלבס הביאה לכם שיחת טלפון בלעדית עם המעורבת בפרשת סרטון הסקס, פרשה אחרת, שתסעיר את הביצה, נחשפת. המעורבים? טרנסג'נדרית שבילתה עם זמר מאוד מפורסם, אך גם צילמה אותו ברגעים אינטימיים ללא ידעתו - ומאוחר יותר, אף ניסתה לסחוט ממנו כסף, באיום כי תפרסם את התמונות.

רוצים עוד רכילות?
שיר עצוב: להקת פיוז'ן מתפרקת
ברייק א לג: התאונה המצערת של לירז דרור
הרשת גועשת: תמונות העירום של מייקל לואיס

המקרה אירע לפני מספר שבועות, כשהזמר המפורסם הגיע במהלך הלילה עם המעורבת בפרשה לבית של חברתה, לצורך בילוי משותף. בשלב מסוים של הלילה, כשהוא תחת השפעת אלכוהול, נרדם במיטתה כשאיבריו האינטימיים מכוסים. באותו שלב, כך על פי גורמים המעורבים בפרשה, ביקשה אחת מהן לצלם אותם יחד - בטלפון הסלולרי שלה.

לאחר שהתעורר הזמר, אסף את חפציו ועזב את המקום. לאחר מספר ימים, פנתה אליו הטרנסג'נדרית, שלחה לו את התמונה המפלילה שלו ישן יחד איתה במיטה - דרשה ממנו אלפי שקלים, תוך שהיא מסבירה לו שאם לא ישלם לה כמה אלפי שקלים, תפיץ את התמונה ברבים. הזמר ההמום ניסה להזהיר את הסוחטת. כך שלאחר מספר שיחות ביניהם, היא החליטה לרדת מהסיפור.

מטעמו של הזמר נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס נסחטה פעם על ידי השפם של דודו זר.


רכלו על השערורייה החדשה בפייסבוק

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully