וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורסת? צפו בכוכבת "הבורר" עושה מיילי סיירוס

וואלה! סלבס

16.1.2014 / 10:18

זוכרים את הקליפ הפרובוקטיבי של סיירוס, עם העירום על כדור ההרס והליקוקים? כעת מגיעה המחווה של נעמי כפית, הדמות האהובה על צופי "הבורר" - שתהרוס אתכם. וואלה! סלבס בום

צילום מסך

גם אתם הזלתם דמעה כשהעונה האחרונה של "הבורר", דרמת הפשע הקומית של הוט, הגיעה לסיומה לפני מספר שבועות? ובכן, יוצרי הסדרה החליטו להעניק לצופים המסורים שמשתגעים על אבי הטחול, ברוך אסולין ונדב פלדמן - מתנת פרידה שהיא פרובוקטיבית אפילו יותר מראש סוס כרות במיטה. שימו לב, זו נעמי כפית, דוסית השעשוע, עושה מיילי סיירוס.

הבורר. צילום מסך
קדחת לנו, כפרה. נעמי כפית בסיירוס שיק/צילום מסך

סיירוס, שיגעה את העולם בשנה האחרונה עם הקליפ הסופר-אירוטי ללהיט "Wrecking ball". לכן, החילטו בהפקת הבורר לגייס את מיס כפית לעוד רגע אחרון של סגירת חשבונות עם הצופים - כשהעלו אותה על כדור הרס משלה. בקליפ המצחיק, הדמות שומרת המסורת לא מופיעה בעירום, רחמנא לצלן, אלא עטופה בשביס כשהיא מרחפת על הכדור הקטלני.

אין ספור פארודיות נעשו על הקליפ השערורייתי של השנה. עם כל הכבוד לשלל הגרסאות, הגרסא המנצחת היא ללא ספק של הגברת נעמי כפית - השחקנית לירית בלבן, שגם מבצעת את השיר המקורי על מערכת היחסים שלה עם בן הזוג בסדרה, איציק סאסא. את המלים לגרסה העברית כתב רשף לוי, יוצר "הבורר". הבימוי הופקד בידיה של איילת דקל.


הכדור היחיד שוואלה! סלבס מכירה הוא עם ציור של סמיילי עליו.


דנה אינטרנשיונל: "לעולם לא אגדל ילדים"

ג'יגולו: מלי לוי רוצה את עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully