וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מאט דיימון?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

17.1.2014 / 0:06

מאט דיימון, נער הזהב של הוליווד, אולי כבר לא כל כך צעיר אך עדיין שחקן מוכשר עם בייביפייס לוהטות על המסך. אז איך התבגר החבר הטוב של אפלק? וואלה! סלבס פורוורד

אימג'בנק GettyImages

בלי לשים לב נער הזהב של הוליווד, או בשמו המלא מאט דיימון, כבר בן 43. העובדה שהשחקן המוכשר, שאת פרס האוסקר שלו בכלל קיבל על התסריט שכתב ללהיט הקולנועי (שבו השתתף והפך אותו לאישיות הוליוודית נחשקת) - "סיפורו של ויל האנטינג" - לא עצרה אותו מלהפוך לפנים מוכרות בכל רחבי הגלובוס.

התפקיד הראשון האמיתי של הבלונדיני עם הבייביפייס (טוב, עד השנים האחרונות), היה בכלל בסוף שנות השמונים בקומדיה הרומנטית שפרסמה את ג'וליה רוברטס, "מיסטיק פיצה". עשור אחר כך, פחות או יותר, כבר הופיע בלהיטים כמו "להציל את טוראי ראיין", "אושן 11" ושלל סרטי נוער לצד חברו הטוב בן אפלק, עד ל"חיי עם ליברצ'ה", שעליו אף היה מועמד לפרסים.

אבל האם הגולדן בוי התבגר עם השנים? בכדי לבדוק אם דיימון השתנתה במשך הופעותיו על המסך הגדול, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של מאט - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהיתה שחקן פורץ ועד לימינו, כשהוא אחד הגברברים המדוברים ביותר בהוליווד. מגיע לו אוסקר?


בגלגול הבא, וואלה! סלבס היתה רוצה להיוולד עם לב זהב כמו מאט ולא שחור כמו גרעינים מעופשים.


עוד מתיחות פנים: שרליז ת'רון | פינק | ארנולד שוורצנגר | סקרלט ג'והנסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully