וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם קים קרדשיאן בהריון נוסף?

שירות וואלה! סלבס

13.1.2014 / 14:14

אתרי הרכילות מעבר לים גועשים: מלכת הטראש קרדשיאן נצפתה יוצאת ממרפאת נשים פעמיים בשבוע האחרון - כשהיא צמודה לארוסה התומך, קניה ווסט. וואלה! סלבס התקן תוך רחמי

עצרו הכל: לא ממש משנה מי הגיע לטקס גלובוס הזהב ולא ממש רלוונטי מי היה בהשקה נוצצת כזו או אחרת. הרכילות החמה ביותר בהוליווד הוא האם מיס טראש, קים קרדשיאן, מצפה לתינוק נוסף מבעלה לעתיד, קניה ווסט.

נכון, קים קי רק ילדה לפני מספר חודשים את נורת' ווסט. נכון, בזמן האחרון היא רק משוויצה בפיגורה הלוהטת שלה. אבל היי, למה לה לבקר במרפאת נשים פעמיים בשבוע?

על פי אתר הרכילות X17 - שגם תיעד את הביקור של הזוג הנוצץ בבניין בו ממוקמות רק מרפאות - נראה שהשניים מצפים לתינוק נוסף, שיגיח בעוד מספר חודשים לעולמכם ויצטרף לאחותו הבכורה.

קים קרדשיאן בגאלת המטרופוליטן 2013. GettyImages
זוכרים? קים קרדישאן בהריון הראשון/GettyImages

"זה מאוד מוזר שקניה לוקח את קים לפגישה במרפאה", הסבירו באתר, "נראה שהוא ממש דואג לה, שהם מאוהבים יותר מאי פעם... השאלה היא, האם השניים קודם יתחתנו או שמא קים תלד תינוק נוסף?". שאלה קשה.

כזכור, לאחר הגירושים מקריס האמפריז, קרדשיאן החלה לנהל קשר רומנטי עם ווסט. אחרי קצת יותר משנה, הביאו השניים לעולם את יורשת העצר המשופת. בחודש אוקטובר האחרון, הציע קניה נישואים לבת זוגו באירוע מושקע - שכלל את החברים והמשפחה.


וואלה! סלבס נכנסת להריון רק מרוח הקודש. ומהפועל הזר שמנקה לה את הבית.


מביך: התמונה ההיסטורית של קים קרדישאן

הפתעה: ניקול קידמן בתמונות טופלס

רכלו על ההריון של קים, אמיתי או לא, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully