וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני גמר "אקס פקטור": בר רפאלי חושפת את הטעות הגדולה של עברי

רגע לפני גמר "אקס פקטור", בר רפאלי מוכנה לדבר על הכל - ההדחות שהכי הפתיעו אותה, הביקורות מבחוץ וגם איזו עצה נתנה לעברי לידר, שלא שמע בקולה? וואלה! סלבס מולטי טאלנט

צילום: עידו שחם, עריכה: ליאור נאור

בר רפאלי באמת מנחה טובה יותר מאסתי גינזבורג? רגע לפני הגמר הגדול של "אקס פקטור" ישראל, הטופמודל שקיבלה מיליון שקלים על תפקידה כזו שמובילה את תכנית הכשרונות, מדברת עם וואלה! סלבס על מה שמעניין באמת את הקהל בבית - הפופיק שלה וההדחות המפתיעות. אה, וגם על ה-BFF החדש, עברי לידר.

מתברר שמלבד ניצוחה על התכנית (והריבים בין השופטים), רפאלי גם מחלקת עצות מוזיקליות. למשל, עוד לפני שהאחים אגמי, טומי ויאן, הודחו מהתכנית - הדוגמנית דרשה מהמנטור שלהם שלא יבצעו את הלהיט שהביא לסילוקם מהתחרות. "אני חושבת שהם היו מדהימים", היא מגלה. "אני חייבת להגיד את זה פה, לפני שהייתה התכנית אמרתי לעברי 'אל תיתן להם לשיר את השיר הזה', הוא לא הקשיב לי. אני לא רוצה להגיד אמרתי לך - אבל אמרתי לך".

בר רפאלי אקס פקטור. צילום: עידו שחם, צילום מסך
"אמרתי לך, עברי". בר רפאלי לפני הגמר/צילום מסך, צילום: עידו שחם

מאהדת הקהל המקומי, שגברה כלפיה מאז שהתחילה את תפקידה כמנחה, הדוגמנית לא מתרגשת. "אחרי כל כך הרבה זמן במקצוע הזה, אני יודעת שהיחס הוא כמעין רכבת הרים, ואני מקבלת את זה בברכה והכל בסדר", רפאלי מספרת. "הדבר היחיד שקצת מוזר לי, זה שאנשים פתאום מרגישים שהם יכולים לחבק אותי ברחוב, זו בדיחה באמת. אבל אני עדיין לא כל כך מחבקת זרים".

ומה לגבי התחרות הסמויה בין רפאלי לנמסיס שלה מ"הכוכב הבא", גיזנבורג, שנחשבת לדוגמנית על ישראלית כמו ברבור? לדבריה של מיס "אקס פקטור", מדובר בשטויות. "יצא לה להיות לפני, בטלוויזיה ולא היה לה על מי להסתכל. היא השתפרה פלאים ואני מאוד אוהבת אותה", היא טוענת. "שתינו סימסנו אחת לשנייה 'כל הכבוד', אנחנו באמת מאוד מעריכות אחת את השנייה".

כעת, לשאלת השאלות: מה וואלה! סלבס יכולה לעשות כדי להתפנק בטבור כמו של הטופמודל, כזה שיגרור חיקוי ב"ארץ נהדרת"? ובכן, אחרי כמה רגעים של מבוכה נדירה (בכל זאת, רפאלי כבר חוותה את הכל במקצוע הזה), ברבור טענה שהפופיק שלה הוא לא היחיד שמושלם בעולם. פו.


וואלה! סלבס מבייצת. ברפאלי אהבה את הפופיק שלה!!1!


מי לא החליף תחתונים מאז האודישנים של "אקס פקטור"?

שירי מימון ומשה פרץ מתכסחים מאחורי הקלעים

חיליק כהן על פורטיס: ”אני ארקוד לו על הקבר”

רכלו על בר רפאלי כמנחת התכנית בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully