וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקה: אלירז שדה ואילנית לוי בג'קוזי

וואלה! סלבס

11.1.2014 / 2:36

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: בר רפאלי עושה "אריזה משפחתית" ורותם סלע חיה ב"גריז". אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואף. חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי ו"אקס פקטור" חוזרים לשנות ה-90'

בר רפאלי ארזה את כל הנתינים לתמונה משפחתית ויצא לה ניינטיז. זה מזכיר לחנה את השבוע בו עשתה מרתון לסדרות מהתקופה של אמא וחשבה "מי הכלב שראה את זה?!". בתמונה מימין לשמאל ובמעגל: אלישיה קיז (אורי שכיב), סמיילי (ענבל ביבי), הארי סטיילס (נדב קרני), חיוך קולגייט (מי?), אינדיאני (יוהאן בוכניק), בר! (לא גינזבורג), סוזן בויל (רוז בלי שם משפחה), נסיכת ריאליטי (עדן בן זקן) ואיזה אמריקני/צרפתי (עידן טמלר).

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

להיות סנדי ודני

עצרו הכל. נמצא הגלגול לסנדי ודני בדמותם של אביב אלוש ורותם סלע. חנה לא ממש רוצה "להיות איתה" (ואיתו) עם כל הגריז הזה על השיער ותסתפק בשמפו ה"וניל-תותים לפרווה מושלמת" שקנתה בהיפרדוג, ובגרסה המקורית של הסרט שהפך את הזנב שלה לתחנת רוח. בוא לכאן, ג'ון טרבולטה, בוא תחזיק בחנה הקטנה ואל תעזוב לעולם. דמעה.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

יהודה ואבא לוי מקבלים אהבה

חנה מעולם לא הכירה את אבא ג'וזף, אבל שמעה שהיה רוטווילר ננסי שניצח בקלילות את כל מלחמות השכונה, הוא סיים את חייו אחרי שהלך ארבעה בלוקים ואכל את הקק* הלא נכון. ג'ו-ג'ו היה אגדה ותמונתו מודבקת לקולר של חנהל'ה (כך קרא לממזרה). יהודה, חנה גם צריכה קצת פאפא-לאב, אל תהיה גרידי.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אלירז שדה ואילנית לוי לא קדושים

נסו להשליך את חנה לג'קוזי ותגלו שהכלבה יכולה ללכת על המים, לצוף, לצלול ואפילו להתגלגל. מזל שאמא שלחה אותה לקורס "כמו ישו, כמעט", כשהייתה גורת מחמד. אלירז ואילנית אמנם נאים וכו', אבל מעולם לא הגיעו לשיעורי הקורס ולכן חוץ מסלפי'ז לא באמת יכולים לעשות דבר. אין יו'ר פייס, אח גדול!

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

ניקי מינאז' או מיילי סיירוס?!

זה לא באמת משנה, עכשיו מדובר באישה ביונית שהטוורקינג שתעשה יכול להרעיד את האדמה מתחת לארבע הכפות של חנה. קריפי קרולרס!

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully