וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ורוז מ"אקס פקטור" יוצאות מהכלים

וואלה! סלבס

3.1.2014 / 0:00

חנה ספירס, הכלבה של בריטני, פורצת את גבולות הטוויטר ונובחת את דעתה בוואלה! סלבס. הפעם: הכל בסדר עם אסתי גינזבורג ושירי מימון צריכה מנוחה. אז, מי נתן לביץ' מקלדת?

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. עד כה היא הביעה את דעתה בעיקר בדף טוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. מדי שבוע היא תקבל סט תמונות אינסטגרם ותעשה בו כל שתרצה. כן, היא מדברת בגוף שלישי: כי זאת חנה, כלבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שנה טובה! חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר רפאלי או אתי פולישוק?!

בר רפאלי מעולם לא דרכה באולם הפאנקי ג'אז של חנה "דאנס" ספירס. זאת הסיבה שהרגליים מתקפלות באלכסון, האגן לא יודע לשקשק והכתפיים לא מתפקדות. כשאת עומדת מאחורי רוז AKA סוזן בויל, את צריכה לדעת לנענע לפחות כמו אתי פולישוק. בפעם הבאה שהכלבה ספירס תשלח הזמנה, היא לא תקבל "לא! אני-צריכה-לתפוס-טיסת-מחלקה-ראשונה-להוואי" כתשובה. לסט צ'אנס!

ציון ברוך נוגס בלי רחמים

כשחנה היתה גורת פלא קסומה בריח וניל, היא לא הצליחה לסבול את העור החלקלק של כל הספירס'ז סביבה. בגלל זה נשכה (קלות) את העור השומני והלבן של כל מי שניסה להתקרב. הנגיסה האחרונה, זאת שלא תשכח לעולם, הייתה הלחי של בריטני. ציון ברוך לא ראה בתמונות המדממות שבכונן "BITCH" של חנה, ולכן הרשה לעצמו להרחיק לכת. פויה.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אסתי גינזבורג בגן עדן

הכל בסדר עם אסתי "סייד קיק מגן עדן" גינזבורג. שום דדי אישיוז. את כניסת 2014, אסתי העבירה לצד אהובה. את הצרות והבית הניחה ב-2013. גם חנה עשתה את אותו הדבר. את הקרע השכונתי (מי החביא את הפילה ואיפה) השאירה לכלבי הרחוב לפתור. היא לא זקוקה לזה. למעשה הכלבה בחרה בתפריט דיאטטי, שלא כולל חלקי בשר מהז'אנר. מרגישה נהדר, נראית נהדר!

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

מסיבת הפיג'מות של שירי מימון

במקום ללכת למגה מסיבת תחילת שנה אזרחית וכו', שירי מימון בחרה בפיג'מה. הדם הסחי לא זורם בעורקים של חנה, שעדיין מנסה להשתיק את הטפות המוסר של אמא בריטני. זה הולך ככה: לא קוק, לא קרחת, לא צבע, לא ג'סטין, לא אגילרה, לא ילדים, לא פפראצי, לא בייביסיסטר. פף. ביי.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אלפקה או חנה?

במקום הנגאובר של אמצע השבוע, חנה רוצה את זה. להיות האלפקה שמאחורי קרן ונועם. תתפללו.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully