וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקס פקטור": "הוא לא החליף תחתונים מאז האודישנים"

עמית גולדברג

30.12.2013 / 9:47

מי בלחץ? למי השתנו החיים מאז התכנית? מי לא החליף תחתונים מאז האודישנים ומי עדיין מפחדת מההערצה המטורפת? וואלה! סלבס בילתה מאחורי הקלעים של תכנית הכשרונות הלוהטת

צילום: דייב שחר, עריכה: מתן חדד

רעג לפני שמתמודדי "אקס פקטור" עולים לבמה בשלב ההופעות החיות - ונותנים את הביצוע של החיים שלהם (בכל תכנית מחדש), וואלה! סלבס השתחלה אל מאחורי הקלעים של תכנית הכשרונות הכי מדוברת בשנה האחרונה וניסתה לדלות מידע מהמתמודדים.

אם חשבתם שמאחורי הקלעים המתמודדים נמצאים בלחץ מטורף, תתפלאו בוודאי לגלות שרובם רגועים, נהנים מההמתנה לשידורים ובעיקר מצחיקים אחד את השני. כמו למשל האחים יאן וטומי אגמי, שגילו לוואלה! סלבס שהם נהנים להציק לכולם. "הבוקר גנבנו את הקרונית של האוכל", חשפו האחים, "איזה צחוקים".

אקס פקטור מאחורי הקלעים. דייב שחר
היגיינה, בחורים! טומי ויאן אגמי/דייב שחר

מי שבכל זאת לחוצה, היא עדן בן זקן, שניסתה לפתח כישורים של כוכבת ולהתראיין בזמן שמיקי בוגנים מאפר אותה. זה לא ממש הצליח, אבל המאפר, שכבר יודע דבר או שניים בהתנהלות מול תקשורת - הגניב לה טיפים מהצד.

ומה עם התהילה? נראה שכולם נהנים ממנה. כולם חוץ אולי מרוז פוסטרנס, שדי נלחצה ממנה. "זה עדיין מפחיד", היא אומרת, "בעיקר ברחוב". רגע, תהיתם מה הקמע של האחים החמודים לבית משפחת אגמי? אז טומי סיפר שאחיו הצעיר, יאן, לא החליף את תחתוני הבוקסר שלו מאז שלב האודישנים בהיכל נוקיה. מעניין.


וואלה! סלבס לא החליפה תחתונים מאז גן חובה. לא שהם עולים עליה...


לפני שידור "אקס פקטור" - ענבל ביבי בוכה בהיסטריה

חיליק כהן על פורטיס: ”אני ארקוד לו על הקבר”

רכלו על המתמודדים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully