וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן לא קורא לכן, בינתיים

27.12.2013 / 0:38

אסתי גינזבורג רבה, ג'סטין ובריטני פורשים לגמלאות ומה בדיוק קורה בין אייל גולן לבנות המין הנשי? קבלו את מצעד הסיפורים הנוצצים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

צילום סטילס: שוקה כהן

במאי: דובי קליין, עורך וידאו: רן צימט

מדי שבוע, אדם סרור יציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים וכמובן, הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

במקום החמישי, נמצאים צמד הטראש של עולם הבידור העולמי, או בשמם הרשמי ג'סטין ביבר ובריטני ספירס, שכביכול פורשים מהתעשייה. נו, אז למה אתם מחכים? שנתחנן שלא נעשה את זה? הכי לא. אם כבר פרישה, אז גם בביצה המקומית, נמצאת מישהי שמאסה בתפקיד מגישת חדשות בידור. ירדן הראל, במקום הרביעי, שעוזבת את חדשות הבידור, אך תופיע על מסך הטלוויזיה שלכם מדי ערב בתכנית הסטייל שתגיש.

הרשימה 26.12.
ליידיז, הוא סינגל אבל לא בשבילכן. אייל גולן

שלב אחד למעלה, נמצאת כוכבת הריאליטי "היפה והחנון", רק עלה למסך וכבר מספק שערוריות בסגנון הכי פרובוקטיבי שיש - עם אחת המתמודדות, סתיו קצין, שהיא ספק רקדנית, ספק חשפנית. לא מעט סרטונים שלה, כשהיא מענטזת ודופקת פוזות למצלמה, בביקיני זעיר, צצו 'לפתע'. העיקר שאת מאמינה לעצמך שאת נסיכה. פרשת "בית המריבה" של אסתי גינזבורג, כמעט שגנבה את ההצגה. הרי אביה של הדוגמנית דורש שתיקח את בעלה ותעזוב את הבית השייך לו, כשהיא טוענת שבזכותה אביה לא גר ברחובות.

ובמקום הראשון - באווירה מבאסת משהו - הגיע הזמר (יש שיגידו הלאומי) אייל גולן, שזכה בכבוד בזכות וידוי מאוד מרגש: הזמיר המסוקס לא מחפש שידוך. לפחות לא כרגע. כל האמהות/ אחיות/ חברות שרצו לשדך לו את הבחורה הכי שווה שכנראה יכיר אי פעם, יכולות להירגע ולהמשיך הלאה. ביוש.


וואלה! סלבס אחראית על זיווג מהשמיים. נו, של התוכי קוקי וסנונית רונית. כמה אהבה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully