וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולל תיווך: בתי הפאר של המפורסמים

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

19.12.2013 / 16:31

אסתי גינזבורג מחפשת דירה להשכיר? וואלה! סלבס דאגה למצוא דוגמאות לאחוזות ובתי יוקרה, בהם גרים אנשים ברמת חיים גבוהה - לפחות כמו זו של הדוגמנית. משכנתא? הצחקתם אותם

שבוע לא פשוט עבר על אסתי גינזבורג, אבל הפעם לא בגלל דרמה של "הכוכב הבא" או תקרית אצל הספר הצמוד. הפעם, האיש שגרם למהומה הוא דווקא אביה אריק - שהאשים אותה ואת בעלה, איש העסקים עדי קייזמן, בכך שעשו "מחטף" על הווילה היוקרתית שבנה, זו שבה הם מתגוררים עד עצם היום הזה.

נכון, "הבית הכתום" של גינזבורג בצפון תל אביב הוא אמנם פיסת נדל"ן ארכיטקטונית מקומית, בשווי של שמונה מיליון שקלים - אבל למען האמת, לא ממש משתווה לבתים המרגשים (והיקרים במאות אחוזים) שבהם מתגוררים המקבילים הבינלאומית של הכוכבים המקומיים, אלה שחיים בהוליווד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית המריבה של אסתי גינזבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להפיג את המתח והלחץ שבו שרויים גינזבורג ובעלה המעושרים, וואלה! סלבס החליטה לתפקד כסוכנת נדל"ן מן המניין - ולהציג בפניה כמה אפשרויות מגורים נהדרות, במיקום אטקרטיבי מעבר לים. בכל זאת, כדי שאסתי וקייזמן יוכלו להתאוורר מכל השערוריות במשפחה שלהם. אתם יודעים, עסק של כמה מיליונים לפה, כמה מיליונים לשם. יש דיל?

הבית של ריהאנה

ריהאנה  בתים סלבס. ספלאש
חנייה בשפע. ריהאנה/ספלאש

המיקום הלוהט: שכונת פסיפיק פליסיידס שבאל.איי. קרוב לאולפני ההקלטות של רירי.

הכינו את פנקס הצ'קים: על פי הדיווחים, הילדה הרעה תדרוש 12 מיליון דולר כדי לגור בבית המשוכלל שלה.

מה נשאר בבית? אחרי שתתגברו על העובדה שהכוכבת לא שהתה מספיק במקום כדי לקרוא לו "בית" (סיבוב הופעות, ביקורים אצל המשפחה בברבדוס, בילוי במועדונים, מעריצים שפורצים לאחוזה) - למרות שבעת חדרי השינה, עשרה חדרי אמבטיה, 20 מקומות חנייה (!) פרטיים, אזור שיזוף וג'קוזי כמו שהיא אוהבת - בטח תגלו באחת המגירות כמה שאריות של סמים ושלל חומרים אסורים פלוס מוט חשפנות. איך חשבתם שהיא יודעת לנענע?

ריהאנה  בתים סלבס. ספלאש
בברבדוס עדיף? הבית של ריהאנה/ספלאש

כאן גרים בכיף אשטון קוצ'ר ומילה קוניס

אשטון קוצ'ר  בתים סלבס. ספלאש
חדר דיגיטל? גיק! אשטון קוצ'ר/ספלאש

המיקום הלוהט: שכונת הוליווד הילס הזוהרת עד מאוד, בלוס אנג'לס.

הכינו את פנקס הצ'קים: אשטון ומילה שוכרים את הבית הזוגי הגדול, שמוערך בכמעט 11 מיליון דולר.

מה נשאר בבית? הכי לא דירת רווקים הוללים, אלא בית מפואר לשניים, שיעזור למילה להשכיח את האקסיות המפורסמות ממוחו של אשטון. איך? בעזרת חמישה חדרי שינה, שמונה מקלחות, חדר אוכל צף על המים (!) עם קירות זכוכית שקופים וחדר תקשורת עם כל הגאדג'טים שקוצ'ר אוהב. כנראה שהגרושה שלו, דמי מור, היא היחידה שתוציא אותם מהבית, שם תמצא כמה תמונות אינטימיות ישנות שלה עם הלאבר הצעיר. אופס.

אשטון קוצ'ר  בתים סלבס. ספלאש
בפנים רואים הכל. הבית של אשטון קוצ'ר/ספלאש

האחוזה של היידי קלום

היידי קלום בתים סלבס. ספלאש
בואי לרקוד! היידי קלום/ספלאש

המיקום הלוהט: בל אייר היוקרתית, תחת השמש של קליפורניה.

הכינו את פנקס הצ'קים: הטופמודל מגרמניה חיה שם עם שלל ילדיה, כך שבמקום עשרה מיליון תשלמו רק 9.875 מיליוני דולרים. פו.

מה נשאר בבית? כמו שהיא נוהגת לומר ב"פרויקט מסלול", פעם אתה "אין", אך רגע אחרי יכול להיות הכי "אאוט". כך שבטח תוכלו להתייעץ עם הזמר ובעלה לשעבר סיל - שנוצר הרבה זכרונות שבהם הוא מתגלגל בגרם מדרגות בגובה שתי קומות שנמצא במבואה הענקית שבכניסה לבית, או נכווה במטבח המשוכלל בסגנון כפרי שבו בישלו יחד, או מזיע עד עלפון חושים בסטודיו לריקוד שהוקם בקומה השלישית. טוב, ותמצאו גם כמה פרעצלים ונקניקיות אה-ל-גרמניה.

היידי קלום בתים סלבס. ספלאש
כפרית בלוס אנג'לס. הבית של היידי קלום/ספלאש

מעונם הרשמי של ויקטוריה ודיוויד בקהאם

דיוויד בקהאם  בתים סלבס. ספלאש
כמה מיליונים? דיוויד וויקטוריה בקהאם/ספלאש

המיקום הלוהט: מערב לונדון השיקית. באנגליה, כמובן.

הכינו את פנקס הצ'קים: הנכס האורבני של מיס ומיסטר פוש, יעלה לכם סכום "צנוע" של כ-40,000,000 פאונד (בערך 65 מיליון דולר!). להכין את המסמכים?

מה נשאר בבית? אם תרצו לפנות את הכדורגלן והפופסטאר שהפכה לאושיית אופנה מביתם החדש בן חמש הקומות, שנמצא במיקום מרכזי בבירת הממלכה הקרירה - כולל חדר טיפוח ומספרה, קומה עבור הרכבים שלו ואולם עבור אוסף הנעליים שלה - כנראה תמצאו שם כדורים מפוזרים, אוסף מוצרי טיפוח לשיער, טונות של איפור והמון תחתונים משומשים של דיוויד. מצדה של ויקי, היא משאירה רק כמה עשרות ארוחות גורמה קפואות, שלא נאכלו מעולם.

דיוויד בקהאם  בתים סלבס. ספלאש
חדר טיפוח בשבילו ובשבילה. הבית של משפחת בקהאם/ספלאש

כאן גרים בכיף ג'יזל בודשן וטום בריידי

ג'יזל בונדשן  בתים סלבס. ספלאש
הכי אקולוגית. ג'יזל בונדשן/ספלאש

המיקום הלוהט: שכונת היוקרה ברנטווד, בקליפורניה.

הכינו את פנקס הצ'קים: 20 מיליון דולר - רק כדי לגור בבית שבנוי על שטח של 22 אלף רגל? בקטנה.

מה נשאר בבית? חושבים שתצליחו להזיז את הטופמודל ג'יזל ובעלה, הספורטאי האמריקני טום בריידי מביתם שבלוס אנג'לס? לא רק שתרוויחו בית אקולוגי שכולל מערכת השקיה משוכללת ממי גשמים ותאורה מתחשבת בשמונה חדרי שינה, אלא גם בריכה בצורת לגונה עם ספא צמוד, גינות ירק ופירות גדולות עם גשר שמחבר בינם לשאר אגפי הבית ואפילו את ארנולד שוורצנגר בתור השכן החביב. אה וכמה סטים משומשים של ביקיני שעדיין לא הספיקה להעביר לבר רפאלי.

ג'יזל בונדשן  בתים סלבס. ספלאש
השכן? ארנולד. הבית של ג'יזל/ספלאש

הבית של טום קרוז

טום קרוז  בתים סלבס. ספלאש
מי צריך ספה משומשת? טום קרוז/ספלאש

המיקום הלוהט: בוורלי הילס, 90210, קליפורניה. הכי חי בסרט (או סדרת טלוויזיה).

הכינו את פנקס הצ'קים: 30 מיליון דולר, וגם אתם תוכלו לומר שאתם גרים בבית של כוכב קולנוע אגדי. בערך.

מה נשאר בבית? קרוז, עדיין מתגורר באחוזה החמימה שחלק יחד עם האקסית קייטי הולמס והבת המשותפת - רק שמאז שנטשו אותו, השתיים האלה הן בעיקר זכרונות רחוקים. עם זאת, הוא יכול להתפרע לבדו בכל שבעת חדרי השינה (אחד לכל יום בשבוע?) ותשעת חדרי האמבטיה המבריקים. אם תצליחו לגרום לו להאמין שהוא צריך לעזוב את הוליווד (לטובת קפיצה על כורסאות או כל תירוץ מופרך אחר), כנראה שתמצאו שם בובת וודו עקומה של קייטי, צנצנת עם דמעות של סורי הבכיינית ועשרות עלוני הסברה מטעם העמותה לסיינטלוגיה, או משהו.

טום קרוז  בתים סלבס. ספלאש
חי לבדו בכל הפאר הזה. הבית של טום קרוז/ספלאש

האחוזה של קים קרדשיאן וקניה ווסט

קים קרדישיאן בתים סלבס. ספלאש
עדיין אצל אמא. קים קרדשיאן וקניה ווסט/ספלאש

המיקום הלוהט: בל אייר, שכונת היוקרה בלוס אנג'לס שבה חיים כל הנסיכים המדליקים.

הכינו את פנקס הצ'קים: ביתם של מלכת הריאליטי-טראש והראפר הפרובוקטור, עדיין בשיפוצים, אך כבר מוערך בסכום של 11 מיליון דולר.

מה נשאר בבית? אחרי שהביאו את בייבי נורת' ווסט והספיקו להתארס מול מצלמות (תכנית הריאליטי, כמובן) - קרדשיאן את ווסט ישמחו לעבור מהבית של מאמא קריס עוד לפני החתונה, אבל ספק אם זה יקרה לפני הקיץ הבא. את האחוזה בסגנון ים תיכוני שקנו, הם משפצים לחלוטין, כולל אזור הבריכה והמדשאה המכובדת. אבל אם הם יתחרטו, כנראה תמצאו בבית שקיות זבל, שלל מצלמות מנותצות, כמה טיטולים משומשים וצלם פפראצי שלא הבין שכבר עברו משם. את כל השאר הם ידאגו לקחת.

קים קרדישיאן בתים סלבס. ספלאש
כך זה נראה עוד לפני שעברו. הבית של קים וקניה/ספלאש

הבית המפואר של סלין דיון

סלין דיון בתים סלבס. ספלאש
פארק מים? ברור. סלין דיון/ספלאש

המיקום הלוהט: ג'ופיטר איילנד החמים שבפלורידה השמשית. הכי פאן.

הכינו את פנקס הצ'קים: אם זה לא קצת יקר מדי עבורכם, תשלמו על כל הטוב הזה סכום של 72.5 מיליון דולר. לא זול, אבל מה זה מוגזם בין חברים מעושרים.

מה נשאר בבית? מי ידע שלזמרת הקנדית עם הקול הגדול, תהיה בכלל סיבה לעזוב את הבית-בגודל-טיטאניק שלה, שנים ספורות אחרי שבנייתו הושלמה. מלבד חוף פרטי לשימוש יום יומי, עיצוב בסגנון איי הבהאמה ופארק מים פרטי בחצר האחורית (ימית 2000? קטן עליה) - אולי תגלו שבעלה המבוגר של סלין שכח את השיניים התותבות שלו, או אפילו אותה, במקום. טוב, ככה זה כשאתה בן מיליון, הזיכרון לא כמו שהיה פעם.

סלין דיון בתים סלבס. ספלאש
תצפית אל החוף הפרטי. הבית של סלין דיון/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully