וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון מותשת: "זה לא שפוי"

12.12.2013 / 15:02

הראל סקעת, יעל בר זוהר וגיא זוארץ, קפצו ושרו על הבמה חמש פעמים ביום במהלך חג החנוכה. עם סיום המופעים, השחקנים יצאו לחגוג ולקטר על החוויה המעייפת. וואלה! סלבס דלוקה

צילום: אבי כהן, עריכה: אמיר קוטיגרו

חג החנוכה הוא ללא ספק, החג העמוס ביותר עבור הכוכבים הגדולים בארץ - ששרים, רוקדים ובעיקר משעשעים הורים וילדים על הבמה. רגע אחרי שסיימו את ההופעות האינטנסיביות, התפנו משתתפי ההצגות "אלאדין ויסמין" ו"שלגייה והצייד" לחגיגה משותפת בפאב תל אביבי, שבה לא היססו להתלונן על החוויה המתישה.

בין ריקוד לדרינק עם הראל סקעת וחנה לסלאו, שירי מימון לא היססה לחשוף איך המרגש, אחרי מבול המופעים שבהם כיכבה. "מרגישים נורא", מספרת מימון. "זה היה קשה בטירוף, אני לא יודעת אם אעשה את זה שוב. זה לא שפוי". גיא זוארץ, שנהנה על הבמה חמש פעמים ביום (!) לצד אשתו יעל בר זוהר, סיפר שחש כאילו הוא משתגע, אבל "בגלל השחקנית הראשית לצדי זה היה הכי נורמלי".

שירי מימון. אבי כהן
"עייפה? אני?!". שירי מימון משחזרת/אבי כהן

טל מוסרי, שבילה עם יב"ז וגי"ז שבועות ארוכים של עבודה על ההצגה, חשף סוד מאחורי הקלעים שקשור בבני הזוג. "בין המופעים, הדלת שלהם היתה נעולה", סיפר. "אני לא יודע מה עשו שם, אבל מפרגן להם. יכול להיות שיהיו עוד ילדים בעקבות ההצגה הזו".

אחרי הבום הגדול של ההצגות, סקעת סיפר שממש כאבו לו הפנים (!), בגלל "הפרצופים שעשיתי על הבמה". מוסרי סבל דווקא מכאבי ברכיים, כאשר למימון כאב לדבריה "כל חלק בגוף". לכן כנראה, הדיווה חייבת מסאז' דחוף, שתשלם עם המשכורת שהרוויחה על השואו. כלומר, רק אחרי שתשלים את שעות השינה החסרות, פחות או יותר.


וואלה! סלבס נכנסה לתרדמת חורף, אחרי חנוכה. דובה שכמותה.


דנה פרידר מתוודה על סוד: "התביישתי בעצמי"

חופשיות! יעל בר זוהר ושירי מימון חוגגות

רחמים? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully