וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו פיוס: אסי עזר ונפתלי בנט בארוחה זוגית

וואלה! סלבס

12.12.2013 / 11:00

לא, לא. נפתלי בנט לא יצא מהארון וגם לא מדובר בארוחה רומנטית. שר הכלכלה נענה להצעתו של עזר לארוחת ערב זוגית, איתו ועם בן זוגו. וואלה! סלבס מדליקה נרות

"אם תרצו אין זו אגדה", אמר בנימין זאב הרצל - והנה אסי עזר מוכיח שאכן הכל אפשרי. אחרי שאתמול (ד') פרסם עזר פוסט מרגש במיוחד על הרצון שלו בשוויון זכויות לזוגות חד-מיניים, שבסיומו אף הציע לנפתלי בנט ואשתו גילת לסעוד עמו ועם בן זוגו - מתגלה כי שר הכלכלה נענה לבקשתו.

כמה שעות לאחר פרסום הפוסט של מנחה "הכוכב הבא", בו הוא כתב לבנט ש"כאן זה לא איראן" והציע לו להגיע לארוחת ערב איתו ועם בן זוגו, הרים בנט את הכפפה ונענה להצעתו. הפוסט המפייס של עזר לא איחר לבוא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה לאור נרות? נפתלי בנט ואסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבוקר, אחרי שגם אני מאסתי במהלכים ובהתבטאויות של מפלגת הבית היהודי כנגד הקהילה הגאה בישראל, העלתי פוסט עלי ועל בן זוגי אלברט וסיימתי אותו בכך שאני מזמין את נפתלי בנט לארוחת ערב, כדי שיראה כמה הזוגיות שלנו יפה ומיוחדת בדיוק כמו שלו ושל אשתו", כתב עזר.

"את הפוסט גם הדבקתי על הקיר של כבוד השר בנט בפייסבוק. להפתעתי לא רק אני עשיתי את זה. עשרות גולשים עשו שיתוף על הפוסט והדביקו לו על הקיר. הוא לא יכול היה להתעלם, ולפני שעה הוא צלצל. אז קבענו לארוחת ערב, ואני מרוצה. הידברות יכולה להוביל לשינוי. יש מצב שהוא רק רוצה לכבות שריפות אבל אם להאמין למה שהוא אמר בשיחת הטלפון ("אשמח להיפגש ולהקשיב") יש על מה לדבר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסיום הפוסט, פנה המנחה לעוקבים שלו וכתב, "אם יש משהו שחשוב לכם שאומר לו או אם אתם מכירים מסעדות כשרות טובות בתל אביב, עכשיו זה הזמן לכתוב לי. השינוי ממש אוטוטו כאן, תקופה מרגשת, יצאתי להילחם, ביוש".


וואלה! סלב הזמינה את אביגדור ליברמן לארוחת ערב, רק בשביל לשחק לו בזקן. הוא סירב.


דנה פרידר מתוודה: "התביישתי בעצמי"

אשטון קוצ'ר משתף: נשיקה עסיסית עם מילה קוניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully