וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי חיון דורש מאייל גולן: "פיצויים בסך 300 אלף שקלים"

וואלה! סלבס

1.12.2013 / 15:35

מכתב ההתראה של אייל גולן נשלח בשבוע שעבר לעומרי חיון - והנה מגיעה תגובתו הרשמית של הבלוגר, שמפתיע בעוד מכתב אזהרה. "דורש פיצויים והתנצלות", נכתב. וואלה! סלבס חוק

פרשת הקטינות מסרבת לדעוך. בדיוק בגלל זה, אייל גולן העביר את התקופה האחרונה הרחק מלב הסערה - וטס ללונדון הקרירה. בשבוע שעבר, על אף התנתקותו, שלח הזמר מכתב אזהרה לבלוגר עומרי חיון – באמצעות עורך דין. כעת הגיע תורו של חיון להגיב, והוא עושה זאת במכתב התראה רשמי.

אייל גולן בהופעה בקיסריה. דרור עינב
איך זה יסתיים? אייל גולן/דרור עינב

נראה שאת רצף המכתבים הסבוך הזה, לא ניתן יהיה לשבור בקלות. במכתבו של חיון, נדרש גולן להעביר פיצויים בסך 300 אלף ש"ח, בגין לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב. בנוסף לכך, בדיוק כמו במכתבו האחרון של גולן, חיון הוסיף כי על הזמר "להעביר בתוך 48 שעות התנצלות ברורה וחד משמעית על הפרסומים שנעשו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק ממכתבו של עומרי חיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במידה ושני הצדדים לא יגיעו לפשרה באמצעות מכתבי ההתראה הללו, נראה שיאלצו להיפגש בכותלי בית המשפט ולאפשר לבעלי המקצוע להכריע בעניין.

עו"ד שי אליאס המייצג את גולן מסר בתגובה: "עד עתה לא התקבלה שום תגובה או פניה ממר חיון או מי מטעמו, למרות שניתנו לו 24 שעות להגיב למכתב שהוצא באמצעותנו בשם מרשנו אייל גולן. מאחר והוא לא התייחס להאשמות החמורות כלפיו, בכוותנו להגיש תביעה נגדו בגין הנזקים הרבים שגרם למרשנו. העובדה שמר חיון הוציא דיבתו של אייל גולן רעה והפר צו איסור פרסום, על כל המשמעות החמורה הנובעת מכך איננה שנויה במחלוקת".


וואלה! סלבס שולחת מכתבי התראה לפני כל ביקור שהיא עורכת במעדנייה של איציק.


איך תסתיים פרשת "הזמר המפורסם"? רכלו כאן

אייל גולן לבלוגר: "דורש פיצוי תוך 24 שעות"

בצל הסערה: אייל גולן עזב את הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully