וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס, בייבי! ליהיא גרינר ילדה בן

וואלה! סלבס

5.12.2013 / 20:02

אחרי הריון שנדמה כמו נצח - מיס טראש המקומית ילדה בן בכור, משותף עם בעלה יוסי צבר. זה אומר שבקרוב נראה את גרינר סוחבת תינוק בעגלה לאירועי השקה? וואלה! סלבס OMG

אחלו קונגרג'וליישנז למיס ליהיא גרינר - שהפכה היום (ה') לאמא לתינוק קטן ומלא גלאם. אחרי שלל תכניות ריאליטי, מאות השקות ואירועים נוצצים שבהם בילתה, וסכסוך צהוב מתוקשר אחד, מיס טראש המקומית חווה בפעם הראשונה את הג'וב הכי משמעותי בחייה - מאמא במשרה מלאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיס, בייבי. יוס עם התינוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרינר (29), שסחבה בתשעת החודשים האחרונים (נכון שזה נראה הרבה יותר?) בטן הריון - הראשון המשותף לה ולבעלה, יוסי צבר (27) - חשה בצירים, רגע לפני שהובהלה לבית החולים. אחרי כמה דחיפות וצווחות "אומיגאד!" כואבות ככל הנראה, נולד הבייבי-גרינר, שבקרוב בטח יהפוך לתינוק מפורסם עם מבטא אמריקני. הרי הוא כבר הופיע על המסך (טוב, בתוך הרחם) בתקופת שבה ליהיא צילמה את "מה שקורה באילת VIP".

אל הזוג גרינר-צבר, הצטרפה בחודשים האחרונים גם אמה של ליהיא, מאיה, שחזרה ארצה אחרי תקופה ארוכה שבה חיה בארצות הברית, רק על מנת לסייע לבתה בגידול הנכד החביב. כעת, כל החבורה המאושרת תוכל להינות מהעובדה ש"ילדים זה שמחה", לבלות באירועים מתוקשרים וכמובן, לדגמן חיוכים למצלמות עם הבייבי (פלוס הנחת סלב). סלבריישן!


כעת כשליהיא אמא, וואלה! סלבס ממתינה ללידה הבאה המרגשת: זו של תינוקה של רוזמרי.


דיאטת ההריון של ליהיא גרינר

פאשן, בייבי: התצוגה שאיחדה את כל ההריוניות

אחלו לליהיא יום הולדת לבייבי באנגלית - גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully